• Anonym (Less)

Har ni någonsin fått den kille ni vill ha ?

Är så less på att aldrig få den kille jag vill ha, hur får man det? Kan det bero på att man är för ful eller nåt?

Är ihop med min sambo sen 5 år tillbaka, men det var mer han som valde mig. Idag vill jag inte hångla eller ha sex med honom, tänder inte på honom längre. Vågar dock inte vara singel för kommer bara att bli sårad och aldrig få den jag vill ha ändå.

• Svar på tråden Har ni någonsin fått den kille ni vill ha ?
  • Anonym (Japp)

För en gångs skull så fick jag det. Tog bara ca ett halvt liv, sen så jag behövde inte ens anstränga mig. Han föll pladask och jag lever drömmen med honom. Han är fortfarande perfekt efter ett år. Det måste vara karma eller nåt.

• fjanten

Jovars, nog är jag tillsammans med min drömkarl. Både utseende, personlighet och värderingar. Vi har det bra! Vi föll för varandra ungefär samtidigt när vi hade ett säsongsjobb där vi jobbade extra. Han bjöd ut mig, och sedan har vi hållit ihop Hade aldrig stannat hos någon av rädsla för att annars vara ensam... Är värd mer än så.

• Friedan

Jag skulle snarare vända på frågan, har jag någonsin varit tillsammans med någon jag inte vill ha (där och då)? Nej. Finns så många fina och bra människor att man inte behöver "ta" något som man inte vill ha.

• Cailyn

Ja det har jag. Varför bli tillsammans med någon man inte "vill ha"?

• Anonym (Less)

Ok men då måste ni ju se bra ut eller nåt?! Tycker många killar är idioter, eller så dras idioterna till mig, har haft svårt att hitta en vettig kille. Hittade en vettig, snygg, charmig kille för ett tag sen som jag tände enormt på men han var inte intresserad av mig...såklart

• Anonym (Less)

Jag vill inte vara singel hela livet så har tagit "second best" typ. Var inte så att jag inte ville ha min sambo, men han var ett helt ok val, kanske inte den jag egentligen vill ha men..

• Anonym (yes)

hm, när jag var tonåring blev jag ibland ihop med killar bara av farten, de stötte på mig och vi blev ihop. Jag var nog lite omogen. Sen insåg jag att jag väljer ju själv och därefter har jag bara varit med killar som JAG ville vara med :)  

• Anonym (yes)
    Anonym (Less) skrev 2016-09-01 17:51:29 följande:

Är så less på att aldrig få den kille jag vill ha, hur får man det? Kan det bero på att man är för ful eller nåt?

Är ihop med min sambo sen 5 år tillbaka, men det var mer han som valde mig. Idag vill jag inte hångla eller ha sex med honom, tänder inte på honom längre. Vågar dock inte vara singel för kommer bara att bli sårad och aldrig få den jag vill ha ändå.

vad är det du vill ha då TS? Vad är det du saknar?
  • Anonym (julia)

Har lite samma problem som du. Lever singel.

• fjanten
    Anonym (Less) skrev 2016-09-01 18:18:59 följande:

Ok men då måste ni ju se bra ut eller nåt?! Tycker många killar är idioter, eller så dras idioterna till mig, har haft svårt att hitta en vettig kille. Hittade en vettig, snygg, charmig kille för ett tag sen som jag tände enormt på men han var inte intresserad av mig...såklart

Alltså, rent objektivt och enligt "rådande ideal" så är jag väl helt okej-attraktiv. Skulle se bättre ut med något större ögon, och är kanske en aningen "för lång" för att vara kvinna (173). Men jag hade ju inte velat vara med någon som endast är tillsammans med mig på grund av hur jag ser ut. Min partners utseende är, enligt mig, attraktivt, men det är ju inte primärt därför vi är tillsammans med varandra. Vi trivs i varandras sällskap, har roligt ihop, gillar samma saker i sängen, har samma tänk kring ekonomi och liv, delar viktiga värderingar... Sådant väger extremt mycket tyngre än att han är lång och har tjockt hår liksom.
Svar på tråden Har ni någonsin fått den kille ni vill ha ?