• Anonym (Drog)

Droger

Eftersom man inte får vara anonym på ämnen man har att välja mellan, så valde jag bara något.

Så , det här med droger.

Jag rör mig inte i rätt kretsar och har inte heller rätt kontakter.

Hur får man tag på droger?

• Svar på tråden Droger
  • Carambolan

Fråga på Flashback så får du bättre svar.

• Ascendere

Skala en banan. Sedan sparar du de där långa trådarna som sitter precis innanför skalet. Sedan rostar du dem i ugnen på 175 grader och blandar med mörk sirap.

Grattis, nu har du HASCH!

• Doolish

Skulle kunna sätta en 100lapp på att majoriteten i din port röker på, så bara fråga om en liten knatch och sväva iväg i det blå kanske? :P

• Anonym (Drog)
    Doolish skrev 2016-09-02 07:49:35 följande:

Skulle kunna sätta en 100lapp på att majoriteten i din port röker på, så bara fråga om en liten knatch och sväva iväg i det blå kanske? :P

Nej har ingen i min omgivning som röker på eller något, så är just därför jag undrar.

Men ja, folk är tydligen inte tillräcklig vuxna här för att antingen skita i att svara eller ge mig det svar jag söker ;)
  • Anonym (wa)

Du börjar ur umgås med folk som röker på. Nån måste du veta i dom kretensarna?:P

• Anonym (Drog)
    Anonym (wa) skrev 2016-09-04 22:48:42 följande:

Du börjar ur umgås med folk som röker på. Nån måste du veta i dom kretensarna?:P

Nej, jag kommer från ett finare område, så har aldrig kommit i kontakt med såna människor.
    Är därför jag inte vet vart man kan skaffa dessa kontakter.
  • Anonym (Drog)
    Svartklubb skrev 2016-09-04 23:45:04 följande:

Gå på svart klubb, där finns de mesta att få tag på

Haha eftersom jag kommer från de finare området i stan har jag ingen aning om vart dessa klubbar finns.
    Var det en gång med en kompis, men vad jag vet så har de lagt ner får några år sedan.

Sedan vill jag kolla, det finns en drog som gör man kan ha sex hur länge som helst, vet någon här vad den drogen heter? Vore väldigt roligt att testa på.
Svar på tråden Droger