• Esteten

Hur får man en tjej intresserad av analsex?

Hur får man en tjej intresserad av analsex? Hon säger att hon prövat tidigare men att det gjorde ont?

• Svar på tråden Hur får man en tjej intresserad av analsex?
  • Anonym (qq)

vill hon inte så vill hon inte. Vad du definitivt inte ska göra är att tjata/övertala, det är inte kul och kan göra att man som tjej till slut "ställer upp"fast man egentligen inte vill. 

Det gör lätt ont, speciellt om ni inte gör det på ett bra sätt.

• Anonym (Långsamt)

Börja VÄLDIGT långsamt!! Bara smeka i närheten. Backa så fort hon verkar tveksam. Om någon månad kanske du kan prova slicka. Vänta LÄNGE med att försöka sticka in ett finger. Och bara när öppningen är väl uppvärmd och 'välkomnande'.

Om hon märker att hon kan känna njutning av beröring så kommer intresset så småningom. Men sen kan det ta år av träning innan man kommer till riktig penetration.

• Esteten
    Anonym (Långsamt) skrev 2016-09-04 09:14:17 följande:

Börja VÄLDIGT långsamt!! Bara smeka i närheten. Backa så fort hon verkar tveksam. Om någon månad kanske du kan prova slicka. Vänta LÄNGE med att försöka sticka in ett finger. Och bara när öppningen är väl uppvärmd och 'välkomnande'.

Om hon märker att hon kan känna njutning av beröring så kommer intresset så småningom. Men sen kan det ta år av träning innan man kommer till riktig penetration.

Ja det kanske funkar men jag har inte lust att slicka därFoten i munnen
  • Anonym (Ähum...)

Av egna erfarenheter kan jag säga att det sitter i HUVUDET. Vill man inte så vill man inte. För mig är det helt omöjligt att bli tänd på det viset. Har försökt, men nej,blir bara helt avtänd. Thats me.

• Esteten
    Anonym (Ähum...) skrev 2016-09-04 09:34:44 följande:

Av egna erfarenheter kan jag säga att det sitter i HUVUDET. Vill man inte så vill man inte. För mig är det helt omöjligt att bli tänd på det viset. Har försökt, men nej,blir bara helt avtänd. Thats me.

Jag får säga till henne att allt sitter i huvudet, ska jag tolka det så?Skrattande
  • Anonym (Dill)

Gör henne till man och sedan gör du honom till homosexuell.

Det är väl aldrig fel att lirka, tjata eller övertyga kvinnor till saker de sagt nej till redan?

• Anonym (qq)
    Anonym (Ähum...) skrev 2016-09-04 09:34:44 följande:

för mig är det så att det är ok om man "fingrar" lite precis runt om, kanske ev sticker in fingret bara en cm, men mer än så är INTE ok! 
    Alla är med andra ord olika och du TS, måste respektera vad just den tjejen säger. Sex går att ha på så många underbara sätt utan att man måste ha analsex.
  • Anonym (Undrar)

Hur skulle hon få dig intresserad av att få en dildo uppkörd där bak?

Fundera på det och använd de argumenten sen.

• Anonym (bb)
    Esteten skrev 2016-09-04 09:22:24 följande:

Ja det kanske funkar men jag har inte lust att slicka där

Men hur ska du få henne intresserad av analsex om du inte är villig att göra upplevelsen skön för henne? Ni ska väl njuta tillsammans väl?
  • Anonym (Långsamt)
    Esteten skrev 2016-09-04 09:22:24 följande:

Ja det kanske funkar men jag har inte lust att slicka där

Jaha, det var ju synd...

Alltså, om du tror att du en dag bara ska få köra in kuken i baken på henne, då kommer du nog att bli besviken... Det funkar inte som i porrfilmerna... Tyvärr :)
Svar på tråden Hur får man en tjej intresserad av analsex?