Rödjan. Berätta allt ni vet.
Vill veta allt om stället helt enkelt då sambon kommer kommer sitta där i 10 månader.. Hur är det där? Hur funkar det med besök och permissioner osv?
Vill veta allt om stället helt enkelt då sambon kommer kommer sitta där i 10 månader.. Hur är det där? Hur funkar det med besök och permissioner osv?
Jag kommer från Mariestad där det ligger och var där en gång när jag praoade hos distriktsveterinären. Renare ladugård har jag aldrig sett, varken förr eller senare. Annars så vet jag inte så mycket.
Har du läst om dom på deras hemsida? www.kriminalvarden.se/hitta-och-kontakta/verksamhet/anstalt/rodjan/
Jag skulle gissa på att Flashback har trådar om anstalterna.
(Därmed ej sagt att du inte för svar här också vilket jag såklart hoppas)
Jag kommer från Mariestad där det ligger och var där en gång när jag praoade hos distriktsveterinären. Renare ladugård har jag aldrig sett, varken förr eller senare. Annars så vet jag inte så mycket.
Har du läst om dom på deras hemsida? www.kriminalvarden.se/hitta-och-kontakta/verksamhet/anstalt/rodjan/
Hej, TS!
Mitt ex satt på Rödjan för några år sen. Jag upplevde det som väldigt positivt, och det gjorde även han. Det är ju en bondgård, med djur, mitt i den svenska fantastiska naturen. Jag kunde besöka honom när jag ville, men om vi ville ha ett rum att träffas i så var vi tvungna att boka besökstid. De intagna kan röra sig utomhus på området fritt, fram till en viss tid sent på kvällen.