• michaelaas

Vad såg hon på vul?

Idag var jag och gjorde ett vul för uppföljning av en cysta. Och gyn läkaren betedde sig väldigt konstigt idag. Hon sa att allt såg bra ut och sen stoppa hon lite och sa "möjligen att du haft en cysta, eller att du har haft ägglossning" och sen sa hon inget mer. Jag ställde frågor som men är det därför jag har bruna flytningar? För jag har haft en ägglossning? Väldigt märkligt för vara mg kan jag ju tillägga. Dessutom är mensen 9dagar sen. Hon kunde inte ge svar på nått jag frågade.

Men hon såg ju nånting eftersom hon stannade upp och sa nått om att jag kan haft ägglossning? Och jag fick liksom inte se på skärmen vilket jag annars alltid fått göra.?

Vad är de här? Aldrig vart med om att nån säger att dom ser att jag skulle kunna HAFT äl och beter sig konstigt! Har som sagt bruna flytningar och otrolig molande värk! Och det är inte min mens eftersom du sa de om äl? Jag frågade och hon sa att hon inte kunde svara på de.

Kan det vara så att det är en tidig grav? Och att de kanske var så tidigt att hon blev osäker? Någon som varit med om nått liknande?? Hur kan hon inte se skillnad på cysta eller om jg haft en ägglossning..???

Svar på tråden Vad såg hon på vul?