• Gulsor

    Saknar en mammagrup i Malmö

    Hej alla blivande mammor! Jag är gravid i vecka 32 och undrar om det finns andra blivande mammor i malmö som vill träffas och fika ibland och snacka om allt mellan himmel och jord? ???? jag känner att jag behöver lite sällskap av andra i min egen situation. Väntar vårt andra barn i början av november 2016, och har redan en dotter på 10 år. Undrar om där finns någon andra blivande mammor som önskar att träffas, jeg studera själv i Danmark och saknar sällskap här hemma? Hade varit kul att lära känna folk som kommer ha jämngamla barn som man även kan ha kontakt med under mammaledigheten. Kram härifrån??

  • Svar på tråden Saknar en mammagrup i Malmö
  • pandoraDiem

    Hej!
    Bor också i Malmö och är i v33 (32+2) :) Är dock mitt första barn. Finns en tråd här på fl med andra gravida i skåne: www.familjeliv.se/forum/thread/76389132-skanemammor-hosten-2016/29

    I den tråden är det även startat en facebook-grupp just för att eventuellt kunna styra upp något när vi är föräldralediga. Vet inte riktigt hur det går till att lägga till personer i hemliga fb-grupper, men du kan ju skriva något i tråden jag nämnde ovan så kan nog hon som startade fb-gruppen lägga till dig om du är sugen på att vara med :)

  • Gulsor

    Nej, hur spändende! Grattis på din graviditet. känns också som min första, eftersom de10 år som gått sedan den sista. Jag försöker att se om jag kan anmäla mej till gruppen senare, låter mycket mysigt och ett bra intiativ som behövs! <3

Svar på tråden Saknar en mammagrup i Malmö