Leksaksförvaring
Hur löser ni leksaksförvaringen? Antalet leksaker ökar stadigt och nu ligger allt oftast huller om buller. Jag funderar på att köpa en Trofast på IKEA. Nu har sonen bokhylla och plastbackar.......men det räcker inte.
Hur löser ni leksaksförvaringen? Antalet leksaker ökar stadigt och nu ligger allt oftast huller om buller. Jag funderar på att köpa en Trofast på IKEA. Nu har sonen bokhylla och plastbackar.......men det räcker inte.
Jag brukar hämta tomma godislådor på affären, sedan får barnen använda dem och sortera sina mindre leksaker i, de som oftast ligger utspridda över hela golvet
Vi har plastbackar, en trälåda med lock på och sen sånadär "nätförvaringar" från Ikea...
har blåa plastbackor, och en bokhylla med dörrar på.
Vi kör med plastbackar både stora med hjul och mindre modell. Köpte Hammarplast smartbox heter de. Det var x-pris på maxi för ett tag sedan, annars är de rätt dyra.
Sne vanliga rottingkorgar från Ikea. krokar och hyllor.
vi köpte hammarplast under sängen backar...vilket skit, gick i sönder innan en vecka (inte att anbefala till et barnrum)
vi har en annan i hammarplast, stor med hjul på, den är jättebra...den har lillen sina leksaker i....
Vi har nyligen köppt den röda skattkistan på ikea, den är inte jättestor men räcker gott och den är väldigt snygg...
trälåda på hjul under sängen........jättebra!!
Sängen har jag bara inte tänkt på!! Tack för tipset! Vi har en Vikare, finns det någon bra back/låda som går in under den?
vi har en expedit bokhylla till 4åringen från IKEA-slukar massvis med saker!!!
annars hade ju babybee.se jättefina hylor nu som Stargirl nämnt i en annan tråd.
Vi köpte ivar -skåp på ikea och målade vita och köpte en skiva och satte ovanpå!!! Blev jätte snyggt och tar liten plats och sväljer massor med saker
Kan ta ett foto och lägga ut om en stund...
köpte låga men ganska stora plastlådor på hjul med lock på rusta, funkar toppen under sängen.
Nu har jag lagt in bilder på Antons rum
Vet inte om det är av någon betydelse för att ni ska kunna se dem men bilderna är inlagda i beta-versionen av fl...