• vi259

Låter ni urinen få rätt temperatur?

Satt o läste igenom billiga testers bruksanvisningar igår och ser att urinet bara ska vara 15-30 grader. Samma sak på testerna som testar tidigt.

Så nu är ja nyfiken. Låter ni det bli rätt temperatur? :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Låter ni urinen få rätt temperatur?
  • trippelm

Det har jag helt missat att det står... Kanske borde testa det imorgon bitti, fick ett väääääldigt svagt streck idag som jag inte vågar litar på. ????

• vi259
    trippelm skrev 2016-09-10 23:21:08 följande:

Det har jag helt missat att det står... Kanske borde testa det imorgon bitti, fick ett väääääldigt svagt streck idag som jag inte vågar litar på. ????

Håller tummarna att det kanske är så:)
  • themorethemerrier

Den instruktionen är för om du har sparat morgonurin i kylen, då ska den få rätt temp igen innan du använder den för att testa med. Om urinen är färsk behöver du inte vänta på att den ska svalna.

Mvh en som använt billiga testers stickor cirka tusen gånger ;)

• Fia 28
    themorethemerrier skrev 2016-09-11 14:00:49 följande:

Den instruktionen är för om du har sparat morgonurin i kylen, då ska den få rätt temp igen innan du använder den för att testa med. Om urinen är färsk behöver du inte vänta på att den ska svalna.

Mvh en som använt billiga testers stickor cirka tusen gånger ;)

Ja precis. Är ju annars lite svårt att få rätt temp på urinen om man kissar direkt på testet :)
  • Anonym (Mamma)

Ja alltså urinet är ju ca 37 grader som vår kropp ska ha så pinket är klart att användas påsen gång...

Svar på tråden Låter ni urinen få rätt temperatur?