• Flowse

huvudvärk och metallsmak i munnen

Hej! Vet verkligen inte vilken kategori som jag ska välja till detta, men ikväll fick jag plötsligt ganska kraftig huvudvärk och metallsmak i munnen med lite illamående. Vad kan vara problemet?

Har tagit huvudvärkstabletter och nu vilar jag, men ändå. Tacksam för svar. :)

• Svar på tråden huvudvärk och metallsmak i munnen
  • Flowse

Känns inte som magsjuka iallafall. Kan det vara början av graviditet? Har ju snart varit utan mini piller i 6 månader.

• Långbenopluto
    Flowse skrev 2016-09-10 20:08:22 följande:
    Känns inte som magsjuka iallafall. Kan det vara början av graviditet? Har ju snart varit utan mini piller i 6 månader.
    Ingen aning... när ska du ha mens?
  • Flowse

Jag vet faktiskt inte. Inte haft det på jätte länge. Slutade ta mini pillerna och det gick 6 månader, sedan började jag igen med de och fick en blödning men tog de inte länge så slutade jag med de och nu har jag inte tagit de på 6 månader och ingen mens.

• Långbenopluto
    Flowse skrev 2016-09-10 20:50:22 följande:
    Jag vet faktiskt inte. Inte haft det på jätte länge. Slutade ta mini pillerna och det gick 6 månader, sedan började jag igen med de och fick en blödning men tog de inte länge så slutade jag med de och nu har jag inte tagit de på 6 månader och ingen mens.
    Ta ett g-test så vet du..
  • paksi

Låter som en migrän. Illamående och metallsmak brukar jag få.

• Flowse

Tog ett gravtest som visade ett sträck men kanske testade för tidigt. Det får dock ta den tid det tar. Kanske hade så för att jag inte alls mådde så bra igår. Men nu är det bättre. Har faktiskt längtan efter ett barn. Hoppas jag ändå snart blir gravid. :)

Svar på tråden huvudvärk och metallsmak i munnen