• Anonym (Ts)

Våta Orgasmer

Fontänorgasmer. Det händer oss, varenda gång!

Men. Jag blir GALEN, hur räddar man sängar och madrasser och soffor och mattor och bilsäten osv osv på ett snyggt sätt. Hur gör ni andra?

Det enda vi lyckats komma fram till under våra år är att försöka ha handdukar tillhands men det funkar ju inte ens i 75 % av fallen eftersom just handduk inte är vad vi har på hjärnan just då.

Tips tack!

• Svar på tråden Våta Orgasmer
  • Blueskillen

Köp latexlakan. Finns i varje välsorterad sexbutik för ett par hundringar. 

• Anonym (Ts)
    Blueskillen skrev 2016-09-11 12:24:21 följande:

Köp latexlakan. Finns i varje välsorterad sexbutik för ett par hundringar. 

Ja men det känns inte som något man vill sova på. Man får liksom bädda om när man ska sova i sängen då.. (Men det får man typ ändå). Och kan ju inte hålla på att bädda med latexlakan ifall att ikväll är en sån kväll.

Jag tror själv att det enda sättet är att byta ut bäddmadrass då och då och försöka skona den med handdukar men det känns inte så ekonomiskt ju..
  • Krabat55

Min tjej får också fontänorgasmer men vi har löst det med engångs lakan

Och jag använder blöja när hon runkar mig allt klad på ett ställe

Mvh Bernt

Blöja
  • Blueskillen
    Anonym (Ts) skrev 2016-09-11 12:35:32 följande:

Ja men det känns inte som något man vill sova på. Man får liksom bädda om när man ska sova i sängen då.. (Men det får man typ ändå). Och kan ju inte hålla på att bädda med latexlakan ifall att ikväll är en sån kväLL.

Vi har det i skåpet bredvid och bara lägger ut det på sängen över bommulslakanet då det är dags. Lika lätt som att lägga ut handdukar.

Inte så kul att tvätta en massa handdukar och flertalet lakan som har blivit blöta av höra lekar. Latexlakan är bara att skölja av i duschen så är det klart.
Svar på tråden Våta Orgasmer