• EvelinaS0403

BF-17 Västerås?

Hej!
    Plussade för 2 dagar sen!
    Så det är väääääldigt tidigt. Tror inte chocken lagt sig helt än.
    Enligt kalendrar är det BF Maj - 2017
    Bor i Västerås, Råby/Fredriksberg.
    Hade varit kul och träffa antingen redan som är föräldrar, eller blivande. Känner inte så många här uppe, så har inte direkt något eget umgänge.
    så hade varit kul med lite vänner i samma sits, nygravida eller redan är föräldrar.
  • Svar på tråden BF-17 Västerås?
  • fjanten

Ska ha andra barnet (första är 8 mån) i februari. Bor också i Västerås, men är inte härifrån ursprungligen

• EvelinaS0403
    fjanten skrev 2016-09-11 10:06:03 följande:

Ska ha andra barnet (första är 8 mån) i februari. Bor också i Västerås, men är inte härifrån ursprungligen

Jag är inte heller här ifrån.. Kommer från småland.

Jaså, grattis till andra.D

Detta är våran första. Vi är i riktigt tidigt skede så ännu är vi tysta om det också.

Ska ringa barnmorskan imorgon och boka tid.

Plussade i fredags, så fick veta de rätt nyligen. Hoppas att allt ska gå väl ^_^

• megapixeln

Jag kan väl hoppa in här, fast bor i Hallsta, men de är bara några mil skillnad Flört Jag och sambon är uppväxta i Irsta och väntar vårt första, bf 25/3, gick in i vecka 13 idag Hjärta

• EvelinaS0403
    megapixeln skrev 2016-09-11 21:32:19 följande:

Jag kan väl hoppa in här, fast bor i Hallsta, men de är bara några mil skillnad Flört Jag och sambon är uppväxta i Irsta och väntar vårt första, bf 25/3, gick in i vecka 13 idag Hjärta

Grattis :D

Ja, de är ju bara någon mil. ingen fara. välkommen :D

Svar på tråden BF-17 Västerås?