• Emlan1991

Bf 2017 Helsingborg, någon mer? :)

Hej! Jag är en glad 25-åring som bor i Helsingborg och väntar mitt första barn. Har trolig bf runt den 20.e maj 2017. Finns det fler gravida Helsingborgare eller boende i närort som väntar barn gärna sitt första? Som man kan bolla idéer med eller kanske träffa? ?

• Svar på tråden Bf 2017 Helsingborg, någon mer? :)
  • Smorr

Jag är 24 och väntar mitt första barn! Bf 30/3 :) ska på inskrivning hos bm på tisdag!

• Emlan1991

Hej Smorr! Vad trevligt med fler gravida. Grattis :) Om du vill kanske vi ska flytta konversionen till en fb-chatt? :)

• Smorr

Hej! Jag har fortfarande inte gått ut med graviditeten och är fortfarande jätte rädd att det ska hända något! Så nån vecka till håller jag det helst på fl ;)

• hoppetossa86

Hej :)

Jag bor också i hbg och är 30 år o är gravid med vårt första, BF den 29 april :)

Spännande! Kul att följas! Vet du om det finns några sånna grupper på FB man kan gå med i? Hemliga dock för vi har inte heller gått ut med detta mer än till närmaste i familjen.

• Emlan1991

Hej! Grattis till plusset! Ja jag tänkte likadant att det kan bara kul att följas åt och gärna med den som bor geografiskt nära :) Finns hemligagrupper på fb med bf 2017 om jag inte midsminner mig är medlemmarna i slutna grupper synliga för de som söker på fbgruppen! Så se upp om det fortfarande är hemligt

• EnBlivandeWestring
    Emelie148 skrev 2016-09-11 14:37:10 följande:

Hej! Jag är en glad 25-åring som bor i Helsingborg och väntar mitt första barn. Har trolig bf runt den 20.e maj 2017. Finns det fler gravida Helsingborgare eller boende i närort som väntar barn gärna sitt första? Som man kan bolla idéer med eller kanske träffa? ?

Jag är 26 oxh sambon är 23. Vi fick våra första plus idag och tar även CB-digital imorgon (så än så länge räkna vi på bf runt 9/6). Det blir nästan garanterat en Helsingborgsfödsel då alla vi barn är födda där från min familj :)
    Kärlek till er
  • Emlan1991
    Hej! Grattis till ert plus. :) Förlåt för segt svar, har inte varit inne på ett tag!
    Är det ert första barn?
  • EnBlivandeWestring
    Emelie148 skrev 2016-10-13 21:52:09 följande:
    Hej! Grattis till ert plus. :) Förlåt för segt svar, har inte varit inne på ett tag!
    Är det ert första barn?
    Ja det är det :D
    Kärlek till er
  • Emlan1991
    Är verkligen spännande med sitt första barn. Alltid kul att kunna följas åt! Försökte skriva i ett privat meddelande till dig men kunde inte skicka det. Du kanske kan få till det bättre? :)
  • CharlotteG

Hej :)! Kul jag hittade in till tråden :). Bor själv i helsingborg och plusade för 2 Dagarsen. Första barnet här. Men lite kul att hitta några från helsingborg här :). Har BF 2 juli 2017 :)

C
Svar på tråden Bf 2017 Helsingborg, någon mer? :)