• Anonym (Scb)

Är det kul att runka av en kille så han sprutar?

Är det kul att runka av en kille tills han sprutar? Hur känner ni som runkar av män?

Hur ofta runkar du av någon? Gör ni det istället för annat (ex penetrerande) sex?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det kul att runka av en kille så han sprutar?
  • äsch

Kul och kul. Jag gör det för honom, men också för att jag njuter när han njuter. Och sen gillar jag sperma. Men kul är väl fel ord. mer... upphetsande.

• Anonym (Kjell-Ove)

Det är kul. Jag skrattar alltid när jag gör det.

• Anonym (Haha)

"Scb". Härligt att ni samlar in nyttig statistik!

• Anonym (Scb)
    Anonym (Kjell-Ove) skrev 2016-09-11 23:21:19 följande:

Det är kul. Jag skrattar alltid när jag gör det.

Kul för dig Kjell-Ove! /häls SCB
  • Arbor

Ja, det är kul även om jag inte ser det som makt, han gör det mycket bättre själv.

• Anonym (Scb)
    Arbor skrev 2016-09-11 23:32:39 följande:

Ja, det är kul även om jag inte ser det som makt, han gör det mycket bättre själv.

Förvisso så har han tränat mycket men när man runkar själv kan man både justera hastighet och dra ut på det. Ibland när tjejen gör det på en vill hon bara ha mig att komma och hon brukar ofta le eller skratta när jag kommer. Ibland så runkar hon av mig på mellan 30-60 sekunder och ibland drar hn ut på det.
  • Venica
    Anonym (Scb) skrev 2016-09-12 06:31:58 följande:

Förvisso så har han tränat mycket men när man runkar själv kan man både justera hastighet och dra ut på det. Ibland när tjejen gör det på en vill hon bara ha mig att komma och hon brukar ofta le eller skratta när jag kommer. Ibland så runkar hon av mig på mellan 30-60 sekunder och ibland drar hn ut på det.

Och är du nöjd med det? Om inte så är det väl bara säga vad du gillar och hur du vill ha det.

Varför undrar du vad andra gillar?

Själv passar inget av alternativen. Gör det för att jag gillar att göra nåt som min partner tycker är skönt. Så gör det för oss båda. Har inget med makt att göra utan bara njutning.
  • Anonym (Scb)
    Venica skrev 2016-09-12 10:41:06 följande:

Och är du nöjd med det? Om inte så är det väl bara säga vad du gillar och hur du vill ha det.

Varför undrar du vad andra gillar?

Själv passar inget av alternativen. Gör det för att jag gillar att göra nåt som min partner tycker är skönt. Så gör det för oss båda. Har inget med makt att göra utan bara njutning.

Jo, alltså jag tycker det är lite skämmigt att komma så pass snabbt som hon får mig att komma ibland men jag gillar det absolut. Ibland brukar hon le och säga nått typ att oj, kunde du inte hålla dig längre och hon brukar ofta låta mig komma så jag sprutar på mig själv. Någon gång har hon masserar mig genom kalsongerna så jag sprutat i dem och sagt nått i stil med att oj, du får nog gå och tvätta av dig nu.
  • Pussan
    äsch skrev 2016-09-11 22:53:39 följande:

Kul och kul. Jag gör det för honom, men också för att jag njuter när han njuter. Och sen gillar jag sperma. Men kul är väl fel ord. mer... upphetsande.

Precis, upphetsande är det. Och inte runkar man väl bara, jag suger gärna och slickar längs hela kuken och låter honom spruta på mig, i ansiktet och över pattarna osv....det brukar bli uppskattat. Av oss båda!
Svar på tråden Är det kul att runka av en kille så han sprutar?