Är det kul att runka av en kille så han sprutar?
Är det kul att runka av en kille tills han sprutar? Hur känner ni som runkar av män?
Hur ofta runkar du av någon? Gör ni det istället för annat (ex penetrerande) sex?
Är det kul att runka av en kille tills han sprutar? Hur känner ni som runkar av män?
Hur ofta runkar du av någon? Gör ni det istället för annat (ex penetrerande) sex?
Kul och kul. Jag gör det för honom, men också för att jag njuter när han njuter. Och sen gillar jag sperma. Men kul är väl fel ord. mer... upphetsande.
Det är kul. Jag skrattar alltid när jag gör det.
"Scb". Härligt att ni samlar in nyttig statistik!
Det är kul. Jag skrattar alltid när jag gör det.
Ja, det är kul även om jag inte ser det som makt, han gör det mycket bättre själv.
Ja, det är kul även om jag inte ser det som makt, han gör det mycket bättre själv.
Förvisso så har han tränat mycket men när man runkar själv kan man både justera hastighet och dra ut på det. Ibland när tjejen gör det på en vill hon bara ha mig att komma och hon brukar ofta le eller skratta när jag kommer. Ibland så runkar hon av mig på mellan 30-60 sekunder och ibland drar hn ut på det.
Och är du nöjd med det? Om inte så är det väl bara säga vad du gillar och hur du vill ha det.
Varför undrar du vad andra gillar?
Själv passar inget av alternativen. Gör det för att jag gillar att göra nåt som min partner tycker är skönt. Så gör det för oss båda. Har inget med makt att göra utan bara njutning.
Kul och kul. Jag gör det för honom, men också för att jag njuter när han njuter. Och sen gillar jag sperma. Men kul är väl fel ord. mer... upphetsande.
Inte alls kul, men sexigt o upphetsande :)