• chess

Efamol

Har lite frågor när det gäller efamol,hoppas någon kan hjälpa mig.
    Jag märker inte alls av min ÄL och när man har läst lite här så verkar det som att efamol skall vara bra mot att få igång ÄL riktigt,stämmer det?

Hur lång tid tar det innan man märker något resultat när man äter efamol?Hur många kapslar äter ni varje dag?Kan man börja äta när som helst?

• Svar på tråden Efamol
  • April 76

Tror inta att efamol får dig att märka av din ÄL mer om du redan har det. Däremot sägs efamol hjälpa om man har oregelbunden ÄL för att få den mer regelbunden. De kapslarna jag tar ska man dagligen ta 2-4 st av i samband med måltid. Man kan börja ta dem när som helst.

• chess

Min ÄL är ganska oregelbunden så det kanske kan vara värt att testa.
    Dom luktar inte gott precis

Hur länge har du ätit dina kapslarna ?

• bubbelmaja

Hur länge bör man äta innan en eventuell effekt kan uppstå. Tänkte köpa nu, men frågan är hur många?

• Iina

Hej!
    Har tagit efamol i ca 4 veckor o kände för första gången av äl, hade tydligt äl-sekret som jag annars inte brukar ha. Testade då med äl-test o fick pos. Har oxå haft väldigt oregelbunden mens så hoppas att efamol skall hjälpa mig där. Jag har tagit 3 tabletter om dagen. Jag får väl se hur det går... Väntar med spänning!

• Iina

Vet int riktigt, men jag tror kanske att man behöver ta en tablett om dagen för att hålla mensen regelbunden. Rätta mig nån om jag har fel!

• Snödroppen

Jag har ätit efamol i över en månad nu och är snart på dag 50 men jag har inte ännu fått någon mens. Ska jag fortsätta eller kan det vara värt att prova något annat tex Apiforce?

• Nasu

Jag har tagit efamol i drygt en månad nu å min cykel har blivit betydligt kortare ,har haft allt från 30-44 dgrs cykler. Tack vare efamolen så har jag en cykel på bara 28 dgr!! Jag har tagit två tabl/dag.

• stinaliza

har ätit efamol i 2 veckor och har nu äl! känner av det supermycket - ont i magen och liten rosa flytning. Vet inte om det har med efamol att göra men man kan ju hoppas!

• bubbelmaja

det verkar som om efamol är billigare än apiforce också, så man kan ju börja med det. Jag har kollat runt och jämfört lite, men vart köpte ni era?

Svar på tråden Efamol