• Anonym (Tufftuff)

Blir dina bröstvårtor styva när du är upphetsad?

Vad är vanligast av er som läser detta.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Blir dina bröstvårtor styva när du är upphetsad?
  • livserfaren

Ja mina bröstvårtor blir styva när jag är upphetsad.Min tjej brukar slicka mig på ena bröstvårtan o pilla med fingrarna på den andra bröstvårtan o jag blir såå kåt så hon har fått det att gå för mig på det sättet 2 gånger hittils utan att göra någonting annat.

• Anonym (Tufftuff)
    livserfaren skrev 2016-09-12 11:52:06 följande:

Ja mina bröstvårtor blir styva när jag är upphetsad.Min tjej brukar slicka mig på ena bröstvårtan o pilla med fingrarna på den andra bröstvårtan o jag blir såå kåt så hon har fått det att gå för mig på det sättet 2 gånger hittils utan att göra någonting annat.

Hur pillar hon då? Haha
  • livserfaren
    Anonym (Tufftuff) skrev 2016-09-12 11:58:17 följande:

Hur pillar hon då? Haha

Med fingertopparna sen när jag är riktigt kåt för det märker hon för då har jag ett praktstånd då brukar hon runka av mig på 20 sekunder.SANT
  • livserfaren
    livserfaren skrev 2016-09-12 12:01:55 följande:

Med fingertopparna sen när jag är riktigt kåt för det märker hon för då har jag ett praktstånd då brukar hon runka av mig på 20 sekunder.SANT

Eller så suger hon av mig på 20 sekunder.Hon är fantastisk min underbara tjej.
  • Arbor
    livserfaren skrev 2016-09-13 09:17:39 följande:

Eller så suger hon av mig på 20 sekunder.Hon är fantastisk min underbara tjej.

Blir det inte lite trist när det alltid är över på 20 sekunder?
  • livserfaren
    Arbor skrev 2016-09-13 09:35:06 följande:

Det finns tillfällen då det tar längre tid om jag har druckit alkohol t e x men annars nej det är inte trist utan såå härligt o skönt.
  • livserfaren
    Arbor skrev 2016-09-13 09:35:06 följande:

Hon håller ju på att plåga mig en kvart först med tungan o fingrarna på mina bröstvårtor o då blir jag riktigt kåt.
  • Anders 386

Lite intressant..

Det där med att bröstvårtorna förväntas styvna hos kvinnor har jag minne av från när jag var ung. Lite porrskadad trodde jag att alla kvinnors bröstvårtor blev stenhårda när dom blev kåta. Blev därför jätteförvånad dom första gångerna jag hade sex eftersom min partners bröstvårtor inte blev ett dugg styva...  

Samma med min fru - enda gångerna hennes bröstvårtor styvnar är när hon fryser - men aldrig när hon är kåt. 

• livserfaren
    livserfaren skrev 2016-09-12 12:01:55 följande:

Det gjorde hon igår som vanligt på mig igår har såå styva bröstvårtor när hon busar med mig sen runkar hon av mig på en minut.Såå härligt
Svar på tråden Blir dina bröstvårtor styva när du är upphetsad?