BF Maj -17 Göteborg
En tråd för de i Göteborg med omnejd (bor själv i Partille) som väntar sitt första barn med BF i Maj 2017
En tråd för de i Göteborg med omnejd (bor själv i Partille) som väntar sitt första barn med BF i Maj 2017
Vilken vecka är ni i?
Jag och min man har precis fått veta att vi är gravida. Har genomgått ivf. Vi ska ringa vår klinik på tisdag för då har vi vår officiella testdag men plusade för en vecka sedan :) vecka 6 här. Bor i Kungälv.
Vilken vecka är ni i?
Jag och min man har precis fått veta att vi är gravida. Har genomgått ivf. Vi ska ringa vår klinik på tisdag för då har vi vår officiella testdag men plusade för en vecka sedan :) vecka 6 här. Bor i Kungälv.
Hej! Vad roligt att någon svarat här, var några dagar där med tystnad så trodde tråden gått obemärkt förbi
i fredags gick vi in i v.7 och vi har tidigt ultraljud den 10/10.. räknar ner dagarna!
Vad har ni för symptom än sålänge?
Hej! Vad roligt att någon svarat här, var några dagar där med tystnad så trodde tråden gått obemärkt förbi
i fredags gick vi in i v.7 och vi har tidigt ultraljud den 10/10.. räknar ner dagarna!
hade helt missat att du hade svarat mig :P
Jag har inte haft något illamående alls den senast veckan förutom i lördags kväll, då va jag nära till att spy. (hade en plastpåse jämte mig i några timmar)
När har ni skrivit in er hos mödravården?
När har ni skrivit in er hos mödravården?
Mår så dåligt! Vet inte var jag ska ta vägen! Har köpt armband mot illamående. Får knappt i mig något att äta. Någon annan som mår såhär dåligt? Det känns som jag har magsjuka!
Mår så dåligt! Vet inte var jag ska ta vägen! Har köpt armband mot illamående. Får knappt i mig något att äta. Någon annan som mår såhär dåligt? Det känns som jag har magsjuka!
Hej hur går det för er?
Om ni vill så har det startats en hemlig fb grupp för oss som bor runt Göteborg och har bf 2017
Precis som emmissara skrev så startade jag en grupp idag som är hemlig (ingen utom medlemmarna kan se gruppen). Ni får jättegärna maila mig så bjuder jag in er! Bf2017gbg@outlook.com
Vore kul om vi blev ett litet gäng :)