• Anonym (Anonym kille)

Vad skulle du säga/göra om din kille köpte en buttplug med "diamant" på?

Om din kille kom hem med en buttplug i metall (en sådan - www.etsy.com/se-en/listing/186966481/beginner-heavy-solid-steel-jewel-butt ) hur skulle du reagera om han samtidigt säger att du ska bära den vid vissa utvalda tillfällen - som han bestämmer?

Poängtera att du får sms att den ska sitta i när ni träffas på stan eller när han kommer hem. Alternativt att du ska ha den när ni ska ut på middag senare på kvällen?

Hiss eller diss?

• Svar på tråden Vad skulle du säga/göra om din kille köpte en buttplug med "diamant" på?
  • Anonym (mimmi)

Definitivt hiss :)

Men det är jag det. Jag gillar variation och är rätt lekfull av mig. Men du känner din tjej bäst och vet hur hon är till sin läggning.

• Anonym (Nybörjare?)

Om tjejen inte är van vid pluggar skulle jag nog satsa på en i silikon eller annat lite mer följsamt material. Sen att ha den i en hel middag kan bli jobbigt också om man sitter på en obekväm stol etc, eller om plötsligt tarmen får för sig saker... Så börja helst på hemmaplan :)

Testa temperaturen lite först, gillar hon analt ens? Fingrar, penetrering? Dominans, bondage? Om ja så är det värt ett försök, kan bli rätt hett :)

• Blueskillen

Hade jag haft lite koll på hur hon hade reagerat på sexleksaker så hade jag agerat efter det. Som första analleksak är det  lite känsligt så då hade jag nog testat lite hemma innan jag ville att hon skulle promenera med den uppstoppat i ändamålet. 

Jag köpte ett vibrerande ägg som hon fick utan att hon hade bett om det. Nu hade jag bra koll på hennes fantasier och hon gillar att jag är steget före lite, på vissa områden, så det blev hiss. 
    Jag ville, och hon gick gladeligen med på att ha den instoppad där fram, då vi var på restaurang och jag hade då en fjärrkontroll som styrde den när den skulle vibrera. Hon gillade den skarp. 

• Anonym (Anonym kille)
    Anonym (Nybörjare?) skrev 2016-09-12 19:45:16 följande:

Om tjejen inte är van vid pluggar skulle jag nog satsa på en i silikon eller annat lite mer följsamt material. Sen att ha den i en hel middag kan bli jobbigt också om man sitter på en obekväm stol etc, eller om plötsligt tarmen får för sig saker... Så börja helst på hemmaplan :)

Testa temperaturen lite först, gillar hon analt ens? Fingrar, penetrering? Dominans, bondage? Om ja så är det värt ett försök, kan bli rätt hett :)

Ja, vi har asex ibland och än mer ofta än penetrerande sex med fingrar och så. Hon gillar det och hon är lite undergiven och gillar att ta order. Har bett henne göra lite enkla saker innan vi träffas ibland (vara nyrakad, köpa nya sexiga underkläder som hon ska ha när vi träffas etc. som hon utfört med bravur faktiskt).

Med, än så länge, bara positiva svar måste jag säga att jag överväger köpa en present till henne.
  • Anonym (Anonym kille)
    Blueskillen skrev 2016-09-12 19:54:31 följande:

Hade jag haft lite koll på hur hon hade reagerat på sexleksaker så hade jag agerat efter det. Som första analleksak är det  lite känsligt så då hade jag nog testat lite hemma innan jag ville att hon skulle promenera med den uppstoppat i ändamålet. 

Jag köpte ett vibrerande ägg som hon fick utan att hon hade bett om det. Nu hade jag bra koll på hennes fantasier och hon gillar att jag är steget före lite, på vissa områden, så det blev hiss. 

Jag ville, och hon gick gladeligen med på att ha den instoppad där fram, då vi var på restaurang och jag hade då en fjärrkontroll som styrde den när den skulle vibrera. Hon gillade den skarp. 

Tack för tips om smygtesta hemma först. :)
  • Anonym (Anonym kille)
    Anonym (mimmi) skrev 2016-09-12 19:34:51 följande:

Definitivt hiss :)

Men det är jag det. Jag gillar variation och är rätt lekfull av mig. Men du känner din tjej bäst och vet hur hon är till sin läggning.

Tack, hon brukar uppskatta "order" från mig så jag känner mig ganska säker på att hon är villig att testa den i allafall en gång. ;)
  • Anonym (Tjejen)

Metallpluggen gör sig bäst på hemmaplan tycker jag. Den är inte skön att gå med. Då rekommenderar jag hellre en sån där i silikon.

Men som "stå naken på sängen på alla fyra med pluggen i" när jag kommer hem fungerar den bra.

• Blueskillen

Det låter som ni är på samma våglängd. Kul och lycka till. 

• Anonym (BritaBerit)

Aldrig i livet att jag stoppar nåt i bajshålet. Där ska skiten ut. Thats it! Och min man håller med tack och lov!

• Tusselina

Vad jag skulle säga/göra?
    Men älskling, vill du så gärna bära en sådan? Ok då får du väl! 
    Sen skulle jag lägga huvudet på sne och säga:
    Men det är nog bäst vi ger dig lite att äta och dricka eftersom du verkar lite förvirrad, eller varför har du fått idén att det går bra att beordra mig saker? innan jag stoppar upp den på honom. 

Det blir alltså lite småfånigt att ställa det som en allmän fråga, för hur jag (eller någon annan slumpmässig på familjeliv) skulle tycka eller säga om saken har ju inte så mycket att göra med hur din tjej skulle. Där får du ju gå efter vad som verkar passa gällande just henne. 

Sen som redan nämnts är inte solid metall så jättebra till att ha inne länge och när man rör sig mycket, det är känsliga delar så välj helst något följsammare till sådant. 

• Anonym (gillar)
    Anonym (Tjejen) skrev 2016-09-12 20:12:16 följande:

Metallpluggen gör sig bäst på hemmaplan tycker jag. Den är inte skön att gå med. Då rekommenderar jag hellre en sån där i silikon.

Men som "stå naken på sängen på alla fyra med pluggen i" när jag kommer hem fungerar den bra.

Jag och min sambo beställde hem en sådan förut till mig (jag är undergiven, han är dominant). Den är bra, speciellt för om man spolar den under kallt eller varmt vatten innan så blir den verkligen kall eller varm vilket kan vara intressant att leka med :) 

Men, instämmer med ovanstående - den är inte skön att gå runt med. Den slutar liksom precis utanför med den runda, platta stenen så det känns som det skär in i skinkorna. Om ni ska ha någon att gå runt med så håller jag också med om att skaffa en i silikon som har ett "mjukare" avslut. Finns de som är enbart platta och  ligger bekvämt mellan skinkorna. 
  • Aikido
    Anonym (BritaBerit) skrev 2016-09-12 20:59:16 följande:
    Aldrig i livet att jag stoppar nåt i bajshålet. Där ska skiten ut. Thats it! Och min man håller med tack och lov!
    Inte ens en liten sked när det går trögt?
  • Anonym (BritaBerit)
    Aikido skrev 2016-09-12 21:21:22 följande:
    Inte ens en liten sked när det går trögt?
    Nope nada :)
  • Anonym (Anonym kille)
    Anonym (gillar) skrev 2016-09-12 21:19:12 följande:

Jag och min sambo beställde hem en sådan förut till mig (jag är undergiven, han är dominant). Den är bra, speciellt för om man spolar den under kallt eller varmt vatten innan så blir den verkligen kall eller varm vilket kan vara intressant att leka med :) 

Men, instämmer med ovanstående - den är inte skön att gå runt med. Den slutar liksom precis utanför med den runda, platta stenen så det känns som det skär in i skinkorna. Om ni ska ha någon att gå runt med så håller jag också med om att skaffa en i silikon som har ett "mjukare" avslut. Finns de som är enbart platta och  ligger bekvämt mellan skinkorna. 

Ok, ska ev tänka om och tänka i banan silikon istället för metall.
  • Anonym (5)

Jag skulle bli orolig att min man fått en hjärnblödning.

• Wikings

Beror väl helt på vad för sex och förhållande ni har.

jag vet massor med tjejer som skulle älska det samtidigt vet jag flera som inte skulle.

Så för mig är det en hiss oavsett.

Gillar du det så gör han ju rätt. Gillar du det inte så försöker han i alla fall och du kan ju enbart säga nej om d inte passar dig men han har i alla fall försökt.

Diss om du inte vill och han inte lyssnar på det

• Anonym (mimmi)

Beroende på hur din tjej är kan du ju försöka minimera riskerna med att skrämma ihjäl henne. Hinta lite försiktigt på förhand och kolla vilken reaktion du får. Men bli inte modfälld av hennes första reaktion. Kanske behöver hon bara lite tid för att smälta det först.

• Anonym (Anonym kille)
    Anonym (mimmi) skrev 2016-09-14 18:48:10 följande:

Beroende på hur din tjej är kan du ju försöka minimera riskerna med att skrämma ihjäl henne. Hinta lite försiktigt på förhand och kolla vilken reaktion du får. Men bli inte modfälld av hennes första reaktion. Kanske behöver hon bara lite tid för att smälta det först.

Bra idé. Ska ta upp det med henne på ett "fint" sätt. :)
Svar på tråden Vad skulle du säga/göra om din kille köpte en buttplug med "diamant" på?