• Nipus81

Minska känsligheten i ollonet

Om man alltid försöker ha blottat ollon i kalsongerna kan det medföra att man blir mindre känslig och därmed kan hålla ut längre vid sex?

Tänker att om det får "skava" mot kalsongerna istället för att ligga skyddat under en hudflik kanske känsligheten minskar?

Hur är det för omskurna? Har ni mindre känsel i ollonet från innan då ni hade hud? (För er som inte var barn när ni omskars). Har ni bättre sex eller rättare sagt, kan ni hålla på längre nu än innan då ni hade förhud?

Dela gärna med er av erfarenheter.

• Svar på tråden Minska känsligheten i ollonet
  • Nipus81

En tanke är att sätta någon form av snodd (gummiband?) för att förhindra förhuden glida över när den blir slak. Behåller man ollonet framme bör den gnuggas och bli mera tålig mot beröring. Tänker jag fel eller?

• D Simpkins

Vad är det som du vill uppnå med detta? Att kunna hålla ut längre vid sex? Min erfarenhet är att man av mer frekvent sex blir mer uthållig. Vill man ändå gå med förhuden tillbakadragen så är det väl lätt att fixa även utan gummiband. Jag menar, man känner ju om förhuden åker fram igen :)

• Nipus81
    D Simpkins skrev 2016-09-14 15:53:01 följande:

Vad är det som du vill uppnå med detta? Att kunna hålla ut längre vid sex? Min erfarenhet är att man av mer frekvent sex blir mer uthållig. Vill man ändå gå med förhuden tillbakadragen så är det väl lätt att fixa även utan gummiband. Jag menar, man känner ju om förhuden åker fram igen :)

Ja, typ att man inte blir lika känslig och att man kan hålla på längre. Att ha mera sex tror jag inte funkar för oss, inte för att vi har jättemycket sex idag men att öka mängden tror jag inte funkar.

Drar jag tillbaka förhuden åker den tillbaka efter bara ett litet tag. Är en sk "grower" (motsats till shower där kuken är rätt stor när den är slak och blir lite större vid stånd) och den är inte så stor (typ 6-8cm) när den är slak och blir över 18 när den är erigerad. Är väl bara när jag har riktigt stånd ollonet inte täcks av förhud men när den är slak så kryper den in helt.
  • D Simpkins

Okej, jag förstår hur du menar. Testa! Skadar väl inte. 
    Fast jag tror ändå på att träning under tiden ni knullar är det bästa. Träna på att inte komma. Låt det gå så långt som möjligt, håll tillbaka. Tillslut är du kung på det :)

• holidodi

Att man håller länge sitter i huvudet inte i organet. Det finns en del handgrepp som man kan använda för att förlänga förloppet om man nu håller på att spruta.
    Ett tips är att göra tumtricket, det hjälpte mig när jag var tonåring. Man kan vara lite snabb då. Man trycker några sekunder på kanten av allonet på ovan och undersidan till känslan försvinner.

• myspace

Tips, sätt att träna å hålla tillbaka...

Det är samma muskel som kniper ihop när du kissar, så exempelvis när du duschar så kissa och avbryt hela tiden så tränar du upp muskeln att kunna hålla tillbaka samt att din utlösning blir kraftigare av det också, din ide gör den känsligare.

Om ni använder kondom välj en tjockare eller 2.

• Anonym (peter266)
    Hej!
    Moderna läkemedel kan snabbt och enkelt hitta lösningar på konsekvenserna av problemen i sängen, och nu en hel del tjänster som tillåter dig att göra detta http://bestedeuro.com riktigt attraktiva erbjudanden - http://medsbuyer.net
  • Anonym (Hitta)

Minska känsligheten? Så galet. Jag vill inte ha en man som är halvt bedövad.

Jag vill att vi båda ska känna varenda liten rörelse och smekning.

• Anonym (.)
    myspace skrev 2016-09-15 10:14:22 följande:

Tips, sätt att träna å hålla tillbaka...

Det är samma muskel som kniper ihop när du kissar, så exempelvis när du duschar så kissa och avbryt hela tiden så tränar du upp muskeln att kunna hålla tillbaka samt att din utlösning blir kraftigare av det också, din ide gör den känsligare.

Om ni använder kondom välj en tjockare eller 2.

Att knipa när man kissar är inte hälsosamt och kan leda till infektion, så gör inte det! Att använda 2 kondomer (om det är ert enda preventivmedel) är inte heller en bra idé då det ökar risken att de spricker!
Svar på tråden Minska känsligheten i ollonet