• Maggie24

Brun och kladdig flytning!

Hej på er!

I morse när jag gick på toa såg jag att det var en lite mörkare färg i trosorna, trodde det var mensen som börjat, men det var det inte. Torkade mig och det var ytterst lite brunt på papperet.

Äckelmagade bör sluta läsa här haha..

Nu när jag gick på toaletten var det mer brunt och jag bestämde mig för att kolla upp det närmare, så jag grävde runt lite i underlivet (hade tvättat händerna innan såklart) och fick ut en jävla massa brunt slem?! Det var strängigt och en del strängar var jättemörkbruna, ingenting var rött. Är ganska orolig då jag googlat lite och det kommer upp att det är symptom på bl.a livmoderhalscancer, så nu går ju hjärnan i 180. Det stod dock också att det kan vara gamla mensrester eller att det är typ en blödning innan mensen ska komma, men har ALDRIG haft såhär förut.

Har haft lite molvärk de senaste två-tre dagarna. Jag och sambon hade oskyddat sex för tio dagar sedan, enligt min app hade jag ägglossning då, men jag litar absolut inte på den då mina cyklar är så oregelbundna. Dessutom kom han inte i mig.

Någon som varit med om samma sak? :(

• Svar på tråden Brun och kladdig flytning!
  • Maggie24
    Lilla Gs mamma skrev 2016-09-16 23:10:33 följande:

Har du tagit ett gravtest?

Ja, det var negativt!

Å andra sidan tog jag inte med morgonurinen, och sen läste jag att det dröjer några dagar efter en nidationsblödning innan det ger utslag på gravtester.

Har använt tampong igår och idag, båda gångerna var det brunt med strimmor av rött i när jag tog ut dem. Behöver inte tampong egentligen för det är inte så att det blöder så mycket att det rinner ut något. Tror inte det är mens heller, då blöder jag mer och har ordentligt med mensvärk!
  • Ego Lovers

Mensen kan ha börjat men är så pass lite att blodet inte rinner ut och när det väl kommer ut är blodet gammalt och gammalt blod är brunfärgat och ihop med flytningarna blir det krämigt.

• Maggie24
    Ego Lovers skrev 2016-09-17 21:01:41 följande:

Mensen kan ha börjat men är så pass lite att blodet inte rinner ut och när det väl kommer ut är blodet gammalt och gammalt blod är brunfärgat och ihop med flytningarna blir det krämigt.

Ja, jo det har du förstås rätt i! Får väl vänta och se vad som händer, och händer det ingenting får jag testa igen! Tack för svar!
  • Maggie24

Fortfarande ingen mens, enligt min app ska den komma idag, men som tidigare nämnt så litar jag inte så mycket på den.

Idag syns inte ett spår av något brunt, eller ens rött. Tycker mig känna att jag har lite molvärk, men vet inte om det är livmodern eller gaser som gör ont, för fy fan vad gasig jag har varit de senaste två-tre dagarna! Har dessutom varit otroligt trött, har somnat i soffan redan vid 22, och jag somnar aldrig förrän allra tidigast kl 1 på natten. Brukar klara mig med 5-6 timmars sömn, men nu har jag några nätter i rad sovit 8 timmar och är sjuuukt trött hela dagen. Sprang och kissade hela dagen igår kändes det som, utan att ha druckit i princip någonting. Var illamående till och från under dagen också.

Jävla kropp alltså, man blir ju tokig!!

Svar på tråden Brun och kladdig flytning!