• Mickiszz

Högre temp

Hej hej! Jag är ny i den här barntillverknings världen! :) har haft något högre temp sen äl och undrar nu om det kan betyda nåt? :) tacksam för svar! Har förövrigt haft mensvärk liknade värk sen några dagar tillbaka! Och ömma bröst, men det brukar jag ha innan mens ändå! :) har bim 24 sept och är äl+7 :)

• Svar på tråden Högre temp
  • MissHelene

Jag har rätt dålig koll så ta mig inte på orden :D men jag har för mig att man har högre temp under ägglossningen. Vissa håller koll på den just genom temp:) låter lite för tidigt för gravid symtom men och andra sidan känner vissa direkt sägs d. Håller tummarna för er iaf:)

• Mickiszz

[quote=76976909][quote-nick]MissHelene skrev 2016-09-16 21:36:01 följande:[/quote-nick]

Jag har rätt dålig koll så ta mig inte på orden :D men jag har för mig att man har högre temp under ägglossningen. Vissa håller koll på den just genom temp:) låter lite för tidigt för gravid symtom men och andra sidan känner vissa direkt sägs d. Håller tummarna för er iaf:)

Ja jag läste just på om det :) är inte ännu så påläst om allt ännu ;)

• MissHelene

Set är en hel djungel det där :D ha ha! Men läser man på får man nog kläm på det :)

Svar på tråden Högre temp