• Anonym (Johan)

Tjejer: hur ser ni på killar som har en lösfitta?

Jag är grymt sugen på att köpa en Fleshlight (lösfitta) men funderar lite på hur tjejer ser på killar som använder en lösfitta? Tycker ni att detta är värre än vanlig onani och hur skulle ni reagera om ni kom hem till en kille och hittade en lösfitta i hans nattduksbord?

• Svar på tråden Tjejer: hur ser ni på killar som har en lösfitta?
  • Anonym (Inga konstigheter)

Tycker inte det är någon skillnad på om en kille har en lösfitta eller om en tjej har en dildo, oavsett vad så brukar man ju lägga undan dom och om jag tar hem någon ny människa så vore det konstigt om den rotade i mina lådor tycker jag..

• Pussan

Vadå värre? Det visar att han gillar att njuta, inget fel i det. Om han hade en dildo skulle jag bli mindre förtjust...men en lösfitta - hoppas att han har det skönt med den när den behövs

• Anonym (K)

Weirdo! Skulle dra direkt!

• Anonym (uäh)

Det skulle vara så vansinnigt avtändande att jag hade dragit därifrån och jag hade INTE inlett ett förhållande.

Tänk bara vad äckligt det är inne i den Kräks

• Anonym (Cissi)

Jag köpte en till min sambo, jag har en massa sexleksaker, varför skulle jag ogilla att han har? Den får vara med ibland när vi leker, men det var rätt länge sedan nu. Jag tycker utseendet på dem är rätt avtändande, men det tycker jag om naturtrogna dildos också... Jag behöver ju inte stirra på den!

Jag skulle dock inte uppskatta om den var det första jag såg när jag kom hem till en kille, sina leksaker sköter man diskret Drömmer

• Anonym (Cissi)
    Anonym (uäh) skrev 2016-09-17 20:50:52 följande:

Alltså, det är hål rakt igenom, så de är förhållandevis lättrengjorda. Man får ju förutsätta att killen tar hand om sin leksak!
  • Aikido
    Anonym (K) skrev 2016-09-17 18:18:47 följande:
    Weirdo! Skulle dra direkt!
    Anonym (Annelie) skrev 2016-09-17 18:28:01 följande:
    *krääk*
    Det skulle vara så vansinnigt avtändande att jag hade dragit därifrån och jag hade INTE inlett ett förhållande.

Intressanta reaktioner. Törs man fråga ifall någon av damerna (antar jag att ni alla är) äger någon dildo själva?

• Arbor

Har lite svårt att se mig rota i andra människors lådor men har inga problem med lösfittor.

• Anonym (K)
    Aikido skrev 2016-09-17 21:35:18 följande:

Intressanta reaktioner. Törs man fråga ifall någon av damerna (antar jag att ni alla är) äger någon dildo själva?

Nej det har jag inte och dessutom är det skillnad.
  • Aikido
    Anonym (K) skrev 2016-09-19 10:54:23 följande:
    Nej det har jag inte och dessutom är det skillnad.
    Utveckla gärna. Mer än pojkar har snopp, flickor har snippa.
  • Anonym (Mike Hunt)

I dag är det ju vanligt med stora, yviga lösskägg bland yngre män. Så om han dessutom bär lösfitta är ju inte det hela världen, kan jag tycka. Ännu lite mer metrosexuellt så att säga.
    Lösmustasch kan också vara skojigt, förrexten. En utmärkt conversation piece.

• Anonym (Kille)
    Pussan skrev 2016-09-17 15:52:46 följande:

Vadå värre? Det visar att han gillar att njuta, inget fel i det. Om han hade en dildo skulle jag bli mindre förtjust...men en lösfitta - hoppas att han har det skönt med den när den behövs

Får man fråga vad det är för fel med en kille som har dildo? Han kanske har svart bälte i analsex tack vare det? Är det för att du skulle känna dig otillräcklig?
  • Anders 386

Jag förstår inte alls varför någon skulle reagera över sin partners sexleksaker idag? Jag är sextio år och blir överraskad av mångas reaktioner här. Har vi inte kommit längre när det gäller toleransen för andra människors sexualitet?

Sexleksaker tyder väl istället på att personen är intresserad av sex och experimentellt lagd = goda egenskaper när det gäller sex. 

Vilka sexleksaker det handlar om har väl knappast heller nån betydelse i sammanhanget. Dildo eller Magic Wand eller lösfitta, jag har testat det mesta - det handlar om att stilla sin nyfikenhet och ha det mysigt. Drömmer

• Anders 386

Ja, jätteäckligt. Han har ju tömt sin kuk där..

Men vänta nu - har inte du också nåt som han tömt sin kuk i - är den lika äcklig?Skrattande
  • Pussan
    Anonym (Kille) skrev 2016-09-19 14:11:08 följande:
    Får man fråga vad det är för fel med en kille som har dildo? Han kanske har svart bälte i analsex tack vare det? Är det för att du skulle känna dig otillräcklig?
    Tja, kanske det. Jag gillar inte analt, det är helt enkelt inte skönt för mig. Så jag föredrar att få i fittan. Men jag vet, vi är olika. Men om killen har en dildo så är det ju för att han själv vill ha analt och det är inget för mig
  • Venica

Tycker det är synd att det blir såna negativa reaktioner. Att det ska vara nåt äckligt och förbjudet med sex och leksaker.

Och värre än onani, onani är väl inget "värre"?

Klart du ska ha en sån! Precis som det finns tjejer som har dildos o annat. Njut o ha skönt!

Sen kanske man inte behöver ha det ligga framme men å andra sidan fritt fram i ditt eget hem att göra som du vill (hoppas jag).

• Anonym (Tjejen)

Ser det som sexigt och skulle vilja binda fast honom och använda den på honom tills han ber om nåd...

• Havefun

Trångsynta människor. Kör på och köp en. Varför ska du bli hämmad pga andras åsikter? I mitt sinne är öppenhet den största gåvan. Män som gillar o köra en dildo på sig själv, lukta på trosor osv osv kvinnor som älskar porr och onani. Människor med olika slags fetish. Det är bra människor det är människor som vågar

• Pussan
    Anonym (Tjejen) skrev 2016-09-25 16:39:31 följande:

Ser det som sexigt och skulle vilja binda fast honom och använda den på honom tills han ber om nåd...

Mmmmm....en härlig tanke när du säger det! Tills han skriker att nu måste du suga av mig...!
Svar på tråden Tjejer: hur ser ni på killar som har en lösfitta?