• Anonym (TS)

Avslutet på avsugningen?

Hur ska det vara tycker du? Svälja eller inte? Tunga, slicka, suga samtidigt eller paus? Hur känner du?

• Svar på tråden Avslutet på avsugningen?
  • Underhill

Variation är trevligt :) Härligt att få komma hela vägen. Personligen gillar jag om eventuella grepp om kuken och sug på den är lite "lösare" just vid utlösningen så allt får chans att komma ut :) Antar att vi är olika där!?

E vi överens så kör vi
  • Anonym (TS)
    Underhill skrev 2016-09-19 08:57:01 följande:

Variation är trevligt :) Härligt att få komma hela vägen. Personligen gillar jag om eventuella grepp om kuken och sug på den är lite "lösare" just vid utlösningen så allt får chans att komma ut :) Antar att vi är olika där!?

Är tjej och föredrar när det saktas ner, inte snabbas på när jag blir smekt. Gärna olika fart. Varför gör killar oftast en fart hela tiden? Varenda kille gör så om man inte berättar.
  • 11101
    Anonym (TS) skrev 2016-09-19 08:59:28 följande:

Är tjej och föredrar när det saktas ner, inte snabbas på när jag blir smekt. Gärna olika fart. Varför gör killar oftast en fart hela tiden? Varenda kille gör så om man inte berättar.

Jag gör inte en fart iallafall. När det närmar sig så saktar jag ner.
  • livserfaren

Snabbt o intensivt utan möjlighet att hålla tillbaka.Sen ska det antingen sväljas eller tas i mun o spotta ut det på magen så man skäms o hon säger där fick du.

• Underhill
    Anonym (TS) skrev 2016-09-19 08:59:28 följande:
    Varenda kille du har träffat möjligtvis :) Gäller att vara lyhörd och ha med sig känsla.
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Kille)

Variation är trevligt, men det dom verkligen tänder mig är när tjejen sitter på knä och suger mig när jag står upp, gärna med läppglans på. Det får gärnaturligtvis vata lite slopp med saliv runt munnen... en favorit är när hon när det närmar sig sitter med tungan utsträckt och runkar o suger om vart annat, slickar runt ollonet, samtidigt som hon tittar mig i ögonen.

För min del spelar det ingen roll om hon spottar eller sväljer, men det är av nån anledning viktigt att hon tar satsen i munnen. Var med en tjej som var hysteriskt rädd för sperma i munnen, det var väldigt avtändande faktiskt. För mig är det inte samma sak att bli avsugen med kondom, eller att tjejen sista minuten innan man kommer slutar suga o bara runkar den.

• Anonym (TS)
    Anonym (Kille) skrev 2016-09-19 09:38:20 följande:

Variation är trevligt, men det dom verkligen tänder mig är när tjejen sitter på knä och suger mig när jag står upp, gärna med läppglans på. Det får gärnaturligtvis vata lite slopp med saliv runt munnen... en favorit är när hon när det närmar sig sitter med tungan utsträckt och runkar o suger om vart annat, slickar runt ollonet, samtidigt som hon tittar mig i ögonen.

För min del spelar det ingen roll om hon spottar eller sväljer, men det är av nån anledning viktigt att hon tar satsen i munnen. Var med en tjej som var hysteriskt rädd för sperma i munnen, det var väldigt avtändande faktiskt. För mig är det inte samma sak att bli avsugen med kondom, eller att tjejen sista minuten innan man kommer slutar suga o bara runkar den.

Vad skrämde henne?
  • Anonym (TS)
    Anonym (Kille) skrev 2016-09-19 09:38:20 följande:

Blir kåt av att läsa det. Det ska jag göra med min partner... Tack för idén.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (TS) skrev 2016-09-19 09:40:43 följande:

Vad skrämde henne?

Hon har nån slags allmän "fobi" för kroppsvätskor som är lite slemmiga, som härstammar från att hon jobbade inom vården med nära döden patienter, där hon fick ett antal dåliga upplevelser. Hon blir gravt äcklad av sperma tyvärr... men det verkar rätt vanligt att tjejer ogillar sperma. Vilket jag tycker är lite konstigt. ... så farligt är det inte.
  • Anonym (TS)
    Underhill skrev 2016-09-19 09:10:20 följande:

Varenda kille du har träffat möjligtvis :) Gäller att vara lyhörd och ha med sig känsla.

Har haft sex med tillräckligt många olika killar för att kunna göra en snittbedömning.
Svar på tråden Avslutet på avsugningen?