Jag vill säga upp mig och gå idag!
Jag är så trött på mitt jobb. Jag har varit här i många år och har fastanställnibg.
Innan sommaren så ville chefen att jag skulle säga upp mig själv och hon var väldigt dum och orättvis. Hon nästan tvinga mig för att säga upp mig själv. Men då trivdes jag och kunde verkligen inte sluta. Jag hade 2 veckor på mig till min sista arbetsdag och då tyckte hon att hon var "snäll" så jag skulle hitta annat under tiden.
Jag drog in facket och jurist vilket gjorde att hon blev rädd! För hon visste att hon inte kunde göra så.
Sen så prata vi och det fanns inga fler tjänster så hon gav mig en tjänst som var på 50 procent. Så vi skrev om mitt avtal.
Jag sa att jag måste hitta fler jobb och det kommer krocka med tider här. Vilket det gör! Jag måste alltid sjukskriva mig här för att jobba på andra ställen. Jag väljer hellre att ta de pass jag på andra jobb när jag får chansen för måste ha in pengar!!
Jag sa upp mig igår, inte på morgon passen utan på kvällspassen så jag ville ändra min anställning till bara dagar,
men nu säger hon att jag inte kan göra så utan är skyldig att jobba tills vi skrivit på nytt avtal och fixat en ersättare!
Vad är det som gäller? Gäller inte min skriftliga uppsägning från igår?? Måste jag arbeta 1 månad eller tills uppsägningstiden är slut? Hur länge är det?
Jag vill ju sluta nu nu nu!! Jag förlorar ett bra jobb pga detta skit dåliga betalda arbete!!
Trivs inte längre för allt dumt chefen gjort och det funkar inte jobba så som jag gör, då får jag aldrig in pengar.
Jag måste klara mig ekonomiskt och med att bara vara här räcker inte långt. 50 procent här ger nig bara 8.500 kr i månaden!!