• mysigamamman

Dr Phil

Är en STOOOR älskare av Dr Phils TV-program och hans böcker.
    Finns det fler som jag här????
    Skulle vara kul att ha någon att diskutera hans metoder med...

• Svar på tråden Dr Phil
  • Jennie Brunflo

Har du sett hans böcker på bokrean...billigt billigt!

• mysigamamman

Dom brukar inte finnas med där, men gå in på www.cdon.com... dom brukar ha pocketböckerna relativt billigt...

• Jennie Brunflo

Vad menar du???

Bokrean....den stora bokrean....där finns hans böcker...billigt billigt.....

Jag stod och fingrade på 7 stegen på Coop på deras rea.

• mysigamamman

okej, okej....

har inte varit på bokrean i år eftersom jag är sjuk... men förr om åren har han inte funnits med...

• Jennie Brunflo

Aha.....jag har bara varit på COOP i år.....och där fanns den.

• mysigamamman

Då vill jag bara tipsa alla om att köpa hans böcker...

Har ALLA och väntar med spänning på nästa...

• Blonde

Jag tycker att han har lite för amerikanskt sätt... (inte så konstikgt kanske? :)) Men jag stör mig ofta på hans sätt att resonera. Dock kul att se hur han jobbar.

• carina p

Glöm inte hans fru, Robin. En underbar kvinna, tycker jag. Bakom varje framgångsrik man står en framgångsrik kvinna....

• YtseJam

Jag tycker Dr Phil har många vettiga idéer. Tänk att det finns vettiga karlar ändå.. Jag håller som bäst på att läsa hans Familjeliv. Den kan jag rekommendera.

• YtseJam

Jag blev lite förvirrad en stund för precis när jag skickade mitt inlägg läste jag i vänstra hörnet på webbläsaren o där står Dr Phil - Familjeliv - Microsoft.... Jag tänkte hur sjutton kan de veta att jag nyss skrivit ett inlägg om den boken... innan jag kom på att sajten heter ju familjeliv.. *asg* ibland är man bra snurrig!

• HeddaBigBum

Tycker också han är otroligt vettig. Samtidigt kan jag undra om jag gillar hans stil mycket pga att han är sååå säker på sin sak. När folk vill konfrontera honom, etc har han ju aldrig "fel." Hur mycket de än argumenterar står han för vad han sagt. Och sen såg jag ett reportage om hans första äktenskap och ryktena omkring det.....

Men, som sagt... det han framför via burken är ju mycket vettigt!!!!!

Svar på tråden Dr Phil