Positivt graviditetstest?
Har idag gjort ett grav test är osäker på om det är positivt eller inte? Tycker jag ser ngt svagt där... Men är bara på bim-3 och testade ej med morgonurin. Någon som kan hjälpa mig?

Har idag gjort ett grav test är osäker på om det är positivt eller inte? Tycker jag ser ngt svagt där... Men är bara på bim-3 och testade ej med morgonurin. Någon som kan hjälpa mig?

Inget jag hade litat på.
Ta om igen och ta ett CB digital så du slipper fundera.
Tack det ska jag göra! :)
Positivt!
Positivt!
Testa med morgonurin om 2-3 dagar så borde du få ett mer tillförlitligt svar!
Men jag ser såklart två streck.
Är det testlagrets stickor? Jag säger definitivt positivt. De visar ingen tillstymmelse till streck när det är negativt :) om du tar ett till o de visar samma nu så är det positivt. Mina positiva med testlagret var t o m svagare
Grattis :)

Är det testlagrets stickor? Jag säger definitivt positivt. De visar ingen tillstymmelse till streck när det är negativt :) om du tar ett till o de visar samma nu så är det positivt. Mina positiva med testlagret var t o m svagare
Grattis :)
Det är nog samma sorters test därifrån :) ja jag säger garanterat positiv från bilden
lägg upp bilderna imorgon när du tagit testet!
Det är nog samma sorters test därifrån :) ja jag säger garanterat positiv från bilden lägg upp bilderna imorgon när du tagit testet!
Här är bild på test idag med morgon urin, bim-2.
Ser ju även idag två streck även om ett fortfarande är svagt? :)

Du behöver inte fundera, det är positivt. Stort grattis :)
Du behöver inte fundera, det är positivt. Stort grattis :)
Ja det ska jag göra! ???? Har du plussat nyss? ????
Nej jag är i vecka 14 :) såg det nya testet! Det är positivt, strecken blir aldrig lika starka som på ÄL-test. Det är något i testet som bara reagerar med hcg så det blir ett litet rosa streck och är det inget hcg så blir det INGET streck :)
Det s.k. "Spökstrecket" man hört om är grått och syns bara om man verkligen anstränger sig, och jag tror ändå inte spökstreck förekommer så ofta.
Så Grattis!! :) Lycka till!!