ul i v 33 någon?
Vi vill så gärna se vår bebis och funderar på att boka in privat ul . Är det någon som gjort ul v 33 och hur bra såg man då?
Hört att man inte ser så mkt för att det är så lite plats osv.
Har det varit "värt" det tycker ni?
Vi vill så gärna se vår bebis och funderar på att boka in privat ul . Är det någon som gjort ul v 33 och hur bra såg man då?
Hört att man inte ser så mkt för att det är så lite plats osv.
Har det varit "värt" det tycker ni?
Jag gjorde ett v 32-33 på mvc, och det var nästan bättre än rul v 19! Rul är ju helt galet underbart då det är första gången man får se sin lilla för många.
Visst var det trångt och man kunde inte se så mycket på samma gång, men jag fick se min sons ansiktsdrag (fick jätte jätte fina bilder!) och det var så fantastiskt. Spännande att se hur han utvecklats och växt så oerhört sen tidigare ultraljud också :)
Så jag säger att det verkligen är värt det!
Jag gjorde ett v 32-33 på mvc, och det var nästan bättre än rul v 19! Rul är ju helt galet underbart då det är första gången man får se sin lilla för många.
Visst var det trångt och man kunde inte se så mycket på samma gång, men jag fick se min sons ansiktsdrag (fick jätte jätte fina bilder!) och det var så fantastiskt. Spännande att se hur han utvecklats och växt så oerhört sen tidigare ultraljud också :)
Så jag säger att det verkligen är värt det!
Tack!! Var det jag önskade att höra!:) var det 3D eller vanligt?:)
Vad har du för superMVC :D
Jag har gjort flera tillväxtultraljud, det första i vecka 28 och det sista i vecka 39. Har även gjort ett däremellan, minns dock inte vilken vecka. Men jag tycker inte att man sett särskilt mycket, att allt syntes betydligt bättre vid rul. Men det kan ju också berott på att bm "bara" mätt olika kroppsdelar och då zoomat in på dem...
Menade eftersom du fick 3D :) min bm har en vanlig apparat från 80-talet och erbjuder ingenting annat än rutin ul:)