Mens, missfall eller vad?
För en vecka sedan gjorde jag ett graviditetstest från rfsu. Visade två sträck, ett väldigt svagt. Pojkvännen var inte övertygad så jag gjorde ett till dagen därpå som visade två sträck men om möjligt ett ännu svagare andra sträck. Då var mensen sen i en vecka. Jag har inte haft några tydliga symtom förutom ömma bröst. (Och kanske lite hetsigare humör).
I förrgår fick jag tväront i tjejmagen direkt efter sex med orgasm. Gick fort över och inget blod kom. När jag däremot gick på toa dagen efter så till min besvikelse såg jag blod på papperet då jag torkade mig =( det var ljusrosa. Sprang på toan fram och tillbaka, det kom bara mer och mer och blev allt mörkare. Blödde hela dagen igår, men en konstig blödning. Det var som att i bindan lämnades det bara några droppar men när jag torkade mig kom det jättemycket? Det var som att det inte pushades på medan när man har mens så kommer det ju ändå? Låter konstigt, jag vet. Idag blöder jag också, men inte lika mycket men fortfarande en klar röd färg. Har jag fått missfall tro? Har ömma bröst, ingen värk i tjejmagen, känns precis som i förrgår - bara det att jag blöder...
Skulle bli jätteglad om någon med erfarenhet kunde dela med sig av lite info. Bra som dålig...