• Glädje

Hur vet man att det va missfall?

Hej!

Jag undrar om någon har lite råd att ge...

Jag fick positivt grav test på bim-3 och bim-2 och på BIM... på bim+1 fick jag som mens på morgonen hade jätte ont i magen i ca 30 min när jag körde till jobbet och sen blödde jag färskt blod i två dagar, idag tredje dagen är det bara lite lite och jag har inte haft mer ont än de 30 min...

Men tänker att detta var ett missfall, men hur vet man säkert? Om jag köper ett test nu visar det väl fort pos även om jag fick missfall för 3 dagar sen?

Hur länge ska man vänta innan man vet säkert att det va mf och kan man blöda såhär som jag gjort utan att det blev missfall?

• Svar på tråden Hur vet man att det va missfall?
  • syntharen

Tyvärr är det bara att ha is i magen, det är svårt jag vet, och testa igen om en vecka eller så. Oftast men inte alltid dock så blir testen negativa snabbt efter ett missfall så tidigt. Hoppas det är en ofarlig blödning och testen blir starkare positiv framöver.

• CrazyChristina

Efter mina 3 missfall har jag fått negativt 1v efter att jag började blöda (inte testat tidigare) men har man otur kan det visa positivt riktigt länge men som ovanstående skrev är det ovanligt om man får Mf då pass tidigt.

♥Erik 2010-06-09♥-♥Wilhelm 2012-04-17♥-♥Gift sedan 2014-03-28♥-♥Lovis 2015-02-02♥
  • Anonym (Jag med)

Sitter och grubblar över det samma. Så tidigt som du var så borde det vara negativt väldigt fort. När jag haft tidiga mf har det alltid varit negativt efter några dagar, om inte till och med innan blödningen.

Jag fick troligtvis mf i tisdags. Hade slutat må illa långt innan dess. För en vecka sedan (i söndags ) så stegrade inte längre CB. Stannade på 2-3. Men när jag testade idag sa den 3+.... Kan inte låta bli att hoppas...

Svar på tråden Hur vet man att det va missfall?