• Anonym (Förvirrad)

Stegring på testen trots missfall?

3/8 mens

21/8 ägglossning

1/9 positivt gtest trots kondom

Får gravid 1-2 på GB

En vecka senare gravid 2-3 på CB

Känner mig inte gravid

8 dagar senare gravid 2-3 på CB

Förstår att det kommer skita sig. Två dagar senare kommer klumpen. Dagen efter på KK VUL konstaterar att det mesta är ute och avslutar graviditeten. Fortsätter blöda ungefär 1-2 troskydd om dagen. Har ändå svårt att fatta. Så en vecka efter 2a Gravud 2-3 tar jag ett nytt test.

Gravid 3+

Så nu börjar jag ju ändå fantisera, finns det någon som helst chans att jag fortfarande är gravid och att de missat detta på VUL? (v. 6+2). Eller kan det vara utomkveds? Trots att de inte såg något på Vul? Eller kan det börja stegra igen en vecka efter missfallet? Borde jag ringa någon eller ör det bara att vänta ovh se?

• Svar på tråden Stegring på testen trots missfall?
  • Anonym (liknande)

Har ungefär liknande situation.

Fick en kraftigblödning som avtog, mina test stegrar fortfarande och gyn bad mig avvakta men oron är ju där. hade ett neg test dagen efter blödningen så då tänkte jag att vad skönt attdet gick så fort så kan vi påt igen men sen avtog inte symptomen så jag tog ett test igen som var positivt och starkare än någonsin.

Hur är det för dig idag?

• Anonym (Förvirrad)
    Anonym (liknande) skrev 2016-09-28 14:54:43 följande:

Har ungefär liknande situation.

Fick en kraftigblödning som avtog, mina test stegrar fortfarande och gyn bad mig avvakta men oron är ju där. hade ett neg test dagen efter blödningen så då tänkte jag att vad skönt attdet gick så fort så kan vi påt igen men sen avtog inte symptomen så jag tog ett test igen som var positivt och starkare än någonsin.

Hur är det för dig idag?

Jag har fått mäta hcg i blodet. 1900. Hon jämflrde med nivåer efter abort. Tydligen brukar de då kolla att det efter 2 veckor ligger under 2500 och efter 3 veckor ligger under 1800. Eftersom jag bara är en vecka efter mf, så verkar det ju vara på rätt nivå, så att säga.. Men jag googlar ändå alla möjliga konstiga scenarion. Fattar nog inte riktigt förrän testen är negativa...
  • Anonym (liknande)

tog ett test igen, stegrar.
    men jag får avvakta med att komma in till gyn. fick ingen tid eller nåt. bara vänta 10 dagar och är det positivt får du ringa din barnmorska. sa dom till mig.

• Anonym (Förvirrad)

Håller tummarna för att någon fortfarande växer där inne! Det är ju vanligt med blödningar i början...

• Anonym (Förvirrad)

Så här ser mina tester för de senaste 13 dagarna ut (har testat två gånger vissa dagar)
  • Anonym (Förvirrad)

(Senaste längst till vänster)

• Anonym (liknande)

men vad märkligt. har du sett att det är tomt? tänkte så det inte är utomkveds eftersom ditt hcg var så lågt?

eller är du gravid igen?

• Anonym (Förvirrad)
    Anonym (liknande) skrev 2016-10-04 07:25:42 följande:

men vad märkligt. har du sett att det är tomt? tänkte så det inte är utomkveds eftersom ditt hcg var så lågt?

eller är du gravid igen?

Var inne på KK igår. Gjurde Vul. Såg bra ut, det verkade vara på väg ut. De skulle ringa idag på fm med hcg värde, nen har inte ringt ännu. Tar set som ett gott tecken... Hade det varit illa hade de nog prioriterat det högre...
  • Anonym (Förvirrad)
    Anonym (liknande) skrev 2016-10-04 07:25:42 följande:

eller är du gravid igen?

Hur går det för dig? När skulle du få komma in? Om du testat negativt emellan måste det ju nästan vara en ny graviditet?
  • Anonym (liknande)

Testen stegrade bra, tills igår då den var jätte svag, började blöda idag igen rätt kraftigt och mensvärk from hell typ. ska be att får kolla det imorn. Hade hoppats på en frisk graviditet med verkar inte vara fallet denne gång :(

• Anonym (Förvirrad)
    Anonym (liknande) skrev 2016-10-04 21:10:27 följande:

Testen stegrade bra, tills igår då den var jätte svag, började blöda idag igen rätt kraftigt och mensvärk from hell typ. ska be att får kolla det imorn. Hade hoppats på en frisk graviditet med verkar inte vara fallet denne gång :(

Åh, nej, så tråkigt...
Svar på tråden Stegring på testen trots missfall?