• Anonym (Test)

Varför ståkissar man hemma?

Hej! Jag såg en tråd tidigare idag om just det omdiskuterade ståkissandet, haha. Kom därför på en ide och skapa en egen tråd om just detta ämne. Alltså jag har som kvinna sagt länge hur bekvämt och roligt det skulle vara att kunna ståkissa, så tillslut var jag faktiskt tvungen att prova hur det är.

Beställde hem en kisstratt från internet, en liten rosa sak som skulle underlätta vardagen för oss kvinnor. Testade först i duschen några gånger men när jag insåg att det inte blev något spill var det dags för att testa på toan. Det gick över förväntan. Det var inte ens svårt att sikta. När jag fått till knixen jämförde jag mig med min karl och det tog inte längre tid för honom att dra fram den, kissa och sen stoppa tillbaka den än för mig att sätta dit tratten, kissa, ta ut tratten. Så det var inget extrema moment för mig.

Men iallafall då skulle jag testa på detta i en månads tid för att sedan dra min slutsats av vad som är bäst. Javisst, man slapp sätta sig ner och man slapp dra ner byxorna. Det gick snabbare. Men toan blev sunkigare fortare, det blev små små droppar under toaringen väldigt fort jämfört med innan. Men att få sätta sig på toa i lugn och ro och bara sitta där en stund är överväger alla fördelar med ståkissningen iallafall när man är hemma! Utomhus var det jäkligt bekvämt. Så min slutsats är att hade jag varit kille hade jag absolut suttit ner på toan hemma och hos släkt och vänner. Ej på offentliga toaletter. Det där bekväma man hade längtat efter var inte så himla bekvämt. XD

Varför tycker ni killar att ståkissning är bättre än sittkissning? :)

• Svar på tråden Varför ståkissar man hemma?
  • Aikido

Jag tycker inte ståkissandet är bättre. Så svårt att få bort urinfläckarna i taket.

• Anonym (Kissekiss)

Det är rent medicinskt. Jag kan inte kissa sittande, det går verkligen inte. Det kommer en fyra, fem droppar som jag får pressa fram. Om jag ställer mig upp så rinner det som det ska. 

• Erikssonförfan

handlar om komfort för mig.

penis mot porslinet när man sitter ned är inte trevligt, den kalla känslan.

tycker även det går lättare att stå och kissa. plus snabbare.

• ARRJ

Bekvämare att sitta ned, vilket jag uteslutande gör.

Svar på tråden Varför ståkissar man hemma?