• Anonym (Gayen)

    Sugen på sex med straight kille

    Jag är skitsugen på att testa att ligga med en straight man. Men var hittar man en sådan? Bögdejtsidorna kan man glömma. Där är det inte mycket att hämta! På krogen vetefan, vågar man ens försöka flörta med straighta killar? Hur gör man?

  • Svar på tråden Sugen på sex med straight kille
  • Anonym (why)

    Varför måste han vara straight? Varför duger inte en bög?

    Du kan lätt hitta bisexuella killar som försöker få andra att tro de är straighta, eller som rent av själva tror att de är straighta fast de är bi, eller som är osäkra på vad de egentligen är men gärna vill kalla sig straighta. 

    Men att försöka få en äkta straight kille att frivilligt ha sex med dig är dömt att misslyckas från början. Någon sådan kommer du inte att hitta, såvida du inte är shemale och ser ut som en tjej.

  • Anonym (Gayen)

    Jag vet faktiskt inte varför jag skulle vilja prova en straight kille. Jag hör ju också hur paradoxalt det låter - en straight kille är ingen som har sex med mig. Men bi då? Jag tror mest att jag är ute efter en "riktig" man och inte en fjolla eller läderbög (om man ska raljera över gaydejtingsidornas träffar). Kanske vill jag testa för att jag enbart vill ha sex och inte vill riskera att det blir något trassel med känslor. Kanske vill jag bara testa för att se om det är annorlunda?

  • Anonym (Bikille)
    Anonym (Gayen) skrev 2016-09-27 21:38:54 följande:

    Jag vet faktiskt inte varför jag skulle vilja prova en straight kille. Jag hör ju också hur paradoxalt det låter - en straight kille är ingen som har sex med mig. Men bi då? Jag tror mest att jag är ute efter en "riktig" man och inte en fjolla eller läderbög (om man ska raljera över gaydejtingsidornas träffar). Kanske vill jag testa för att jag enbart vill ha sex och inte vill riskera att det blir något trassel med känslor. Kanske vill jag bara testa för att se om det är annorlunda?


    Alltså en kille som har sex med en annan kille är inte straight/100% hetero (våldtäkt undantagen...). Jag tror sexualiteten är lite som en gråskala där man kan vara från 100% hetero till 100% homo. Bisexuella ligger nånstans i mitten, vissa är mer åt ett håll än andra. Jag t.ex. föredrar tjejer en aning före killar och tycker de är trevligare/roligare, så jag skulle nog aldrig vara tillsammans med en kille. Men sex då o då funkar finfint med en kille. Och är jag tillsammans med en tjej längtar jag lite efter killsex...

    Om du söker på qx så finns det ju massor med bisexuella killar som är som vanliga män. Prova där. Annars från du väl lägga ut en annons på bc o filtrera ut svaren du får.
  • Anonym (nyfiken)

    Jag är en väldigt straight man, som efter att ha blivit strappad av min fru, och lekt med en hel del leksaker där bak, börjar bli väldigt sugen på att bli påsatt på riktigt så att säga.
    Jag är även väldigt nyfiken på att ge någon en avsugning.

    Min fru vet om att jag tänker så, men tror inte att hon vill att jag gör det, så det blir nog inte av än på ett tag, om någonsin.

    Helst skulle jag vilja ha sex med en transa, en snopp och två bröst tror jag hade varit riktigt fint för min del.

  • Anonym (Mr Prefect)

    Är en 'vanlig' man som är bisexuell.. Som tur är tänder min fru på det..
    Finns många 'vanliga' bisexuella på tex BC.

  • Domesticgoddess

    Som nämnt av ovanstående, bc borde vara din bästa vän i den här situationen!

    När vi som man-kvinna par sökt bikille för trekant (alla med alla) där har vi formligen överösts av svar från - mestadels gifta - män som anser sig vara hetero men är nyfikna på kuk. Majoriteten menar att de inte tänder på män per se utan att det är just bara kuk de vill prova

    Lycka till ;)

  • Anonym (xx)

    Du kanske tänder på tanken att förföra en kille och få honom att gilla det trots att han är "straight" ? Lite egotripp kanske och få känna att du är så bra att tom en hetero blir kåt :) ? 

    Skulle själv gilla att bli förförd av en kille. Gärna att han är styrande och dominant och tvingar mig att be att få kuk. 

    Dock är jag inte oskuld med män.

  • Anonym (KKå)

    Hur går det TS? Förfört en straight kille än?

Svar på tråden Sugen på sex med straight kille