• Lessie

Lycka till allihopa

Jag vill bara säga lycka till alla ni som ska få barn på detta viset. Ge aldig upp er tur kommer. Jag väntade i 10år innan jag fick mitt lilla gull. Jag gjorde tre sk. riktiga försök och ett med frysta ägg. Första försöket kom mensen som vanligt. andra försöket kom först mensen sedan fick jag veta att det var positivt för jag kolla hos min barnmorska på vårdcentralen så det blev till att åka in direkt till KK men det blev inget den gången heller det var för lite av de här gravidtetshormonerna så kom jag fram till försöket med frysta ägg men det blev heller inget så gjorde jag mitt tredje riktiga försök med start i slutet på aug.2000. Först skulle jag äta p-piller en vecka sedan började nerregleringen och den 11sep. plocka de ut äggen och satte tillbaka dem den 13sep. Min lilla dotter blev sedan född den 11juni 2001. Så som jag sa i början ge aldrig upp.
    Kram på er. Kristine

• Svar på tråden Lycka till allihopa
  • Totinona

Tack Kristine!!
    Det värmer när man läser sånt här, ska du veta..
    Kram

• Destiny

Tack för dina goa ord, man blir så glad över att höra andra berätta om sina lyckade försök...Kram D

• proppen

Tack...det behövs verkligen såna ord för att orka...grattis till lilltjejen!!

• cam74

Jag tackar också för goa order. Det ger en hopp inför vår behandling (ICSI). Ha det gott! KRAM

• Linnéa31

Tack snälla du för dina uppmuntrande ord! Har gjort 2 ICSI, det första misslyckades, det andra slutade i ett mycket tidigt MF. Nu ska vi göra fösök nr 3. Hoppas att det går lika bra för mig som för dig! Många kramar och lyckönskningar till dig och din familj! Linnéa

• linda99

Tack för dessa uppmuntrande och värmande orden. Det känns som de verkligen behövs inför det 2 ivf försöket som vi snart ska börja.
    Lycka till och grattis till lillflickan.
    Kram

• Mama0906

Hej! Alltid lika roligt att läsa om positiva historier..
    Känns skönt att veta att dem finns.. Kram

• Plupp Plupp

Tack för att du delade med dig av detta...... Sitter med tårar i ögonen och önskar att jag en dag ska kunna skriva här att även jag har lyckats.
    Kram

• JoPe

Tusen tack för att du delar med dig av dina erfarenheter. Det är jätteviktigt att höra om lyckliga slut. Du har varit i samma situation som många av oss och nu talar om för oss som kämpar att det kan vara motigt men att det lyckades ändå.

Du är guld värd!

Svar på tråden Lycka till allihopa