• Killekille34

Tjejer i glasögon är grymt sexiga

Det är nått visst över detta .Min sambo vet det och behåller glasögonen på under sexet. Härligt och se henne suga med brillorna på samt att spruta på växelvis kinder och brillor är skönt. gillar ni andra killar tjejer i glasögon ? Och vad tycker ni tjejer ni som har brillor ? Tycker ni ni är snygga i dom och uppskattas det av era boys ?

• Svar på tråden Tjejer i glasögon är grymt sexiga
  • Anonym (Gaby)

Jag är så himla närsynt och klarar mig inte utan glasögon (kan inte ha linser) och som tur är tycker jag att jag är snyggare med glasögon är utan, och det passar min stil. Men hålla på att kladda nej glasögon så där, hu, nej jag får rysningar... :-O

• Tecum

Tjejer med glasögon är superheta, de känns som mer sofistikerade och därmed sexiga. Jag raggade i första hand på tjejer med glasögon när det begav sig.
    Men under sexet behöver de inte vara på och de kan vara i vägen när man pussas.

• Dasenhard

Håller med om att tjejer i glasögon är sexiga... Dom får gärna behålla glasögonen på under sexet.

• BBWLady

Jag har aldrig haft några problem med mina glasögon iallafall. Tycker jag passar i dem :). Och sambon tycker det är sexigt när de halkar ner lite så jag tittar ovanför dem. Jag ser ut som en skolfröken säger han... haha.

• Anonym (tycker)

Det är klart att tjejer i glasögon är sexiga. Glasögon är bara en accessoar och inte en del av kroppen, så de påverkar inte på något negativt sätt. Som kille blir man inte påverkad av om tjejen uppvisar någon sorts svaghet, som t.ex. närsynthet, utan det kan tvärtom vara charmigt.

När man ska ha kel- och pusskalas är det dock praktiskt och önskvärt att den/de som har glasögon tar av sig brillorna, annars är de bara i vägen. 

• Killekille34
    BBWLady skrev 2016-09-28 16:30:04 följande:

Jag har aldrig haft några problem med mina glasögon iallafall. Tycker jag passar i dem :). Och sambon tycker det är sexigt när de halkar ner lite så jag tittar ovanför dem. Jag ser ut som en skolfröken säger han... haha.

Haha. Va kul att killen din gillar det och att du själv trivs med det. Jag tycker ju tjejer är snygga utan glasögon åxå men det ger en viss krydda när brillor är med i bilden.
  • Killekille34
    Tecum skrev 2016-09-28 08:47:58 följande:

Tjejer med glasögon är superheta, de känns som mer sofistikerade och därmed sexiga. Jag raggade i första hand på tjejer med glasögon när det begav sig.

Men under sexet behöver de inte vara på och de kan vara i vägen när man pussas.

Håller med visst är det snyggt. Har din nuvarande glasögon åxå ?
  • Tecum
    Killekille34 skrev 2016-10-05 15:47:37 följande:
    Håller med visst är det snyggt. Har din nuvarande glasögon åxå ?
    Japp, det har hon!
  • Anonym (ww)

är det vilka glasögon som helst? Tänder du på "tantglasögon" lika väl som ett par coola solbrillor? Vad med lornjett? hihi 

• Anonym (Hett)

När jag var singel gillade jag killar i glasögon. Det var absolut en fördel om han hade glasögon tyckte jag. Men det skulle vara en i övrigt snygg kille, ingen tönt i fula glasögon. Min man har glasögon och jag också men föredrar linser då jag själv tycker att jag ser bättre ut utan glasögon.

• Anonym (daf)

Ja det kan vara snyggt. Men det är grymt osexigt med folk som tar på sig glasögon när de inte behöver dem, "bara för att".

• Anonym (Marlene)
    Killekille34 skrev 2016-09-27 23:48:31 följande:

Det är nått visst över detta .Min sambo vet det och behåller glasögonen på under sexet. Härligt och se henne suga med brillorna på samt att spruta på växelvis kinder och brillor är skönt. gillar ni andra killar tjejer i glasögon ? Och vad tycker ni tjejer ni som har brillor ? Tycker ni ni är snygga i dom och uppskattas det av era boys ?

Min älskling gillar det när jag har dom på. Det är åxå praktiskt att få sprutet på dem istället för i ögonen. Ser så dåligt utan så har dom jämt. Visst blir sikten nedsatt efter en sats men det tar man hellre än ögonsveda.
Svar på tråden Tjejer i glasögon är grymt sexiga