Hjälp! Mjölkstockning igen?!?
Är det någon som har erfarenhet av återkommande mjölkstockningar och hur ni blivit av med dem? Jag behöver era absolut bästa tips!!
Sorry, blev väldigt långt nedanför här, behöver nog mest lite pepp :)
Själv opererades jag för min mjölkstockning för ca 1,5 månad sedan. Det blev ett gigantiskt sår, som nu äntligen har gått ihop helt! I förrgår vaknade jag dock med ont i armhålan (alltså vi snackar ONT! Undviker helst att använda armen om det går, vilket det ju inte gör när man har en liten att ta hand om, men ändå). Tycker inte mig känna någon svullnad där direkt, men det gör ont när jag rör där också. Har sedan operationen haft en förhårdnad/knöl runt såret som blivit mindre och mindre. Nu har jag känt på den varje dag och det är så liten skillnad från dag till dag att jag inte vet om den blivit större igen. Bröstet är inte ömt, och jag tycker inte att det gör speciellt ont när jag känner efter runt knölen. Jag har lite förhöjd kroppstemp. men känner mig också lite småförkyld, lite snuvig, ont i halsen, lätt förkylningskänsla upp mot öronen (är jag konstig som fryser i öronen när jag är sjuk? ;D). Kan man ha ont i armhålan av det istället?
Ååå snälla säg att det inte har kommit tillbaka! Det var så jobbigt sist!