• frökenmissy

Tips på bra sexiga sms

Jag och en kille har under någon månad nu sets regelbundet för enbart sex. Vi känner inte varan sedan innan utan träffades på nattclub och har fortsatt träffas efter.

Han har skickat lite sms som är sexiga mellan raderna om ni förstår. Så att jag sitter där och tvekar på om han egentligen menar det jag tror eller inte. Klart är där en underton och jag tycker det är så sexigt. 

Ikväll ska vi ses, jag vet att han jobbar nu på dagen och vill skicka någon som får honom att längta till ikväll. 

Får gärna inte vara för extramt då det är första gången jag gör det till honom så vill känna av stämningen lite först. 

Tips tack :D

• Svar på tråden Tips på bra sexiga sms
  • sugenman53

Om han ska komma hem till dig, så skriv tex att du ligger naken i sängen och bara väntar :)

• Anonym (knäskyddet...)

Kan du inte skriva vad han skrev i SMS:et så man vet på vilken nivå det ligger...

Att du ligger naken i sängen och väntar, känns ju inte speciellt sexigt, ganska uppenbart var det bär hän...

Själv hade jag liknande konversation med frugan för ett tag sedan. Hon SMS:ade att jag hade glömt mitt knäskydd när jag var på väg till gymmet, svarade att då får jag väl köra utan skydd, varpå hon svarade att det brukar du ju göra... osv.

Lite oskyldigt men går att läsa in en hel del där... Skäms

• frökenmissy
    Anonym (knäskyddet...) skrev 2016-09-28 12:44:36 följande:

Kan du inte skriva vad han skrev i SMS:et så man vet på vilken nivå det ligger...

Att du ligger naken i sängen och väntar, känns ju inte speciellt sexigt, ganska uppenbart var det bär hän...

Själv hade jag liknande konversation med frugan för ett tag sedan. Hon SMS:ade att jag hade glömt mitt knäskydd när jag var på väg till gymmet, svarade att då får jag väl köra utan skydd, varpå hon svarade att det brukar du ju göra... osv.

Lite oskyldigt men går att läsa in en hel del där... Skäms

Någon gång skrev han att har skulle träna innan vi skulle ses, då skrev jag "bara du inte tar ut dig för mycket" varpå han svarade "tar ut det sista på dig"

Sen har de även varit situationer då han frågat om jag vill sitta på hans ansikte ikväll. Skämtat lite någon gång då han sagt att han var trött men att jag gärna fick komma ändå, när jag sa att det var lugnt så skrev han "Så länge du får ligga är du väl nöjd" (låter värre än hur han menar det, var en väldigt skämtsam jargong och han är väldig respktfull som människa) Men men ofta är detta när vi pratar om att ses vilket innebär att vi ska ligga. 

Vill liksom lite snyggt visa att jag gillar lite sexiga sms och lite förnedring liksom Oskyldig

• Anonym (knäskyddet...)

Du kan ju kolla upp tiden en extra gång.

Fråga om det var vid sex du skulle komma?
    Får han ju tolka som han vill...

• Anonym (knäskyddet...)

Förnedring är inte riktigt min grej, så där kommer jag inte på något bra, tyvärr.

Men annars kan du ju låta han klä dig inför kvällens möte utan att veta om det...

Vad jag menar är att du kan låta han veta, att du inte riktigt vet vad du ska ha på dig, inget ovanligt vad gäller kvinnor Flört.
    Fråga sedan, tex vit eller svart, vad då? frågar han säkert men be bara om ett råd, svart säger han då tex, ok då blir det svarta trosor, med eller utan kan du sedan fråga, utan får du till svar, Ok då kommer du till han utan BH tex osv låt fantasin flöda, vill du vara lite tydligare så kan du ju berätta attt det rör sig om trosorna tex, men jag tycker det vore roligare att se om han sedan kan koppla ihop det du har på dig med eran tidigare SMS konversation.

Hoppas du fattar min tanke. Skrattande

Detta kommer ju att trigga igång en massa tankar i hans hjärna, så desto mindre du berättar desto bättre tror jag.

• dragonfly123
    Anonym (knäskyddet...) skrev 2016-09-28 13:13:38 följande:

Förnedring är inte riktigt min grej, så där kommer jag inte på något bra, tyvärr.

Men annars kan du ju låta han klä dig inför kvällens möte utan att veta om det...

Vad jag menar är att du kan låta han veta, att du inte riktigt vet vad du ska ha på dig, inget ovanligt vad gäller kvinnor Flört.
    Fråga sedan, tex vit eller svart, vad då? frågar han säkert men be bara om ett råd, svart säger han då tex, ok då blir det svarta trosor, med eller utan kan du sedan fråga, utan får du till svar, Ok då kommer du till han utan BH tex osv låt fantasin flöda, vill du vara lite tydligare så kan du ju berätta attt det rör sig om trosorna tex, men jag tycker det vore roligare att se om han sedan kan koppla ihop det du har på dig med eran tidigare SMS konversation.

Hoppas du fattar min tanke. Skrattande

Detta kommer ju att trigga igång en massa tankar i hans hjärna, så desto mindre du berättar desto bättre tror jag.

+1 Det där var ju skitbra, och då är jag kille!
  • Anonym (knäskyddet...)
    frökenmissy skrev 2016-09-28 12:56:45 följande:

Någon gång skrev han att har skulle träna innan vi skulle ses, då skrev jag "bara du inte tar ut dig för mycket" varpå han svarade "tar ut det sista på dig"

Då svarade väl du...
    Jag tar hellre det sista i mig...Skäms

• frökenmissy

Okej nu skrev jag och frågade hur han hade det på jobbet

Han svarar att det var skit

Jag skriver att han borde varit här hos mig istället

var på han svarar "ska äta upp dig sen"

vad gör jag nu. 

(hatar att jag är så feg själv när jag egentligen gillar det)

• Anonym (knäskyddet...)

Ja, jag kan vara din lilla pudding ikväll om du vill, ville du att jag skulle komma vid sex?

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta på mig, hjälp mig...
    Svarta eller vita? eller vilken färd du nu föredrar...

Vad du än skriver till honom uppdatera gärna i tråden vad du och han skrev, kan bli intressant...

• perryP

Skriv att du vill att han ska "använda dig", innan han äter upp dig

• frökenmissy

Jag vill gärna ha lite fokus på honom då det ofta blir fokus på mig så svarade att jag skulle ta väl hand om honom ikväll 

då svarade han att han ser fram emot det 

och jag frågade nu om han hade några önskemål får väl se vart det leder nu då Skrattande

• Anonym (knäskyddet...)

Det blev väl alldeles utmärkt det, återkom om han kommer med några önskemål, så får vi se om vi kan vara kreativa och hjälpa dig med ett svar på dem.

• Anonym (Pierre)

Känns inte som det går så bra med erat skrivande tyvärr.. Hmm, kan inte komma på nåt bra jag heller just nu.

• frökenmissy

Gick inte riktigt som planerat nä haha, han har inte svarat vi får väl se vad som händer här ikväll

vet inte ens riktigt vad han jobbar med så kanske inte har möjlighet att svara vad vet jag. 

• frökenmissy

okej hans önskemål var att jag skulle ta på mig något porrigt 

Inte riktigt det här jag hade tänkt mig. Får väl gå ner på stan och köpa mig något sexigt antar jag haha

• dragonfly123

Skulle skippa något porrigt, du vet ju knappast vad han gillar.
    Går ju annars att skriva "Kommer utan trosor och bh, fungerar det? Så kan du ligga avklädd under ditt täcke när jag kommer, så kommer jag vara redo för dig ;)"

• Anonym (knäskyddet...)
    dragonfly123 skrev 2016-09-28 15:56:30 följande:

Skulle skippa något porrigt, du vet ju knappast vad han gillar.
    Går ju annars att skriva "Kommer utan trosor och bh, fungerar det? Så kan du ligga avklädd under ditt täcke när jag kommer, så kommer jag vara redo för dig ;)"

Håller med, du vet kanske inte riktigt vad han tycker är porrigt...

Tycker förslaget om att komma utan trosor och BH låter toppen, skippa det med att han ska ligga under täcket, skulle kunna tänka mig att han väntar innanför dörren och att ni inte ens hinner komma till sängen innan han är över dig, för att äta upp dig. 

Finns så många fler ställen att utforska att göra det på än i sängen...

Svar på tråden Tips på bra sexiga sms