• TomAnd

Har du sexfantasier om partnern

Tänder mycket på att fantisera om sex där min fru är med.
    Det kan vara att vi har gruppsex, fler män på henne, går på swingerklubb, partner byte m.m.

Tänder också på tanken att min fru nä rjag är bortrest har sex med andra män, hur hon klär sig sexigt under med hela kitet på som busite, stay ups och har sex.
    I min fantasi så kommer jag hem för tidigt och hör ljud från sovrummet, tittar in och ser min fru ligga på rygg med sina vackra nylonklädda ben i luften med en svart man som tar henne ordentligt......

Fler som ha rliknande fantasier om sin partner?

Lite svårt att prata med vännerna om :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du sexfantasier om partnern
  • Anonym (mardröm)

Min mardröm är alltså din sexfantasi, haha tänk vad olika preferenser man kan ha. Mina sexfantasier om min fru är att jag för en gångs skull får sätta på henne i stjärten. Mer avancerad än så vill jag inte vara, och definitivt inte blanda in några andra män.

• Pussan

Absolut blir jag våt av att tänka mig att Lover sätter på en annan dam, betäcker henne som en tjur typ...helst ska det vara bakifrån det är mindre personligt och mer djuriskt...!

• Anonym (Man)
    Pussan skrev 2016-09-29 23:02:28 följande:

Absolut blir jag våt av att tänka mig att Lover sätter på en annan dam, betäcker henne som en tjur typ...helst ska det vara bakifrån det är mindre personligt och mer djuriskt...!

Visst är det något speciellt med att ens partner skulle knulla med någon annan. Fan, jag går igång på det. :)
  • Anonym (Kvinna)

Nej, min partner (oavsett vem jag varit tillsammans med) har aldrig varit med i mina sexfantasier. Jag fantierar mer om skeenden och situationer. Vilka personer som är inblandade är av mindre intresse

• Pussan
    Anonym (Man) skrev 2016-09-30 09:49:10 följande:
    Visst är det något speciellt med att ens partner skulle knulla med någon annan. Fan, jag går igång på det. :)
    Mmmm jag med
  • TomAnd
    Anonym (Man) skrev 2016-09-30 09:49:10 följande:

Så härlig tanke som hetsar upp en
  • Domesticgoddess
    Pussan skrev 2016-09-29 23:02:28 följande:

Plus en på den:)

I mitt fall under förutsättning att jag letat rätt på damen ifråga och får vara med som åskådare. Hade han däremot gjort det bakom ryggen på mig hade jag blivit rasande och förtvivlad snarare än kåt. Och inget hångel, opersonligt är nyckelordet! I realiteten är det dock svårt att hitta en villig dam tyvärr...
  • Anonym (Znubben)
    Domesticgoddess skrev 2016-10-01 09:33:31 följande:
    Plus en på den:)

I mitt fall under förutsättning att jag letat rätt på damen ifråga och får vara med som åskådare. Hade han däremot gjort det bakom ryggen på mig hade jag blivit rasande och förtvivlad snarare än kåt. Och inget hångel, opersonligt är nyckelordet! I realiteten är det dock svårt att hitta en villig dam tyvärr...
    Har precis samma fantasi om min flickvän. Jag väljer mannen och stämmer träff. Jag drar upp kjolen och ner med trosorna och ger klartecken att han får ta henne bakifrån. Hon ligger över en motorhuv och jag har ögonkontakt med henne hela tiden. När han sprutat henne över skinkorna ger han sig av och försvinner i sin bil. Jag torkar av min flickvän och tar henne i baksätet.

Vet inte alls om det skulle funka i verkligheten och framför allt vore hela grejen poänglös om det förekom hångel eller om jag inte var med. 
  • Anonym (mardröm)

Det här verkar ju vanligt. För mig är det en mardröm, men var ligger lockelsen i detta för er? Jag tänker mest på svartsjukan, är ni inte svartsjuka, eller är det svartsjukekänslan som en slags krydda?

• Domesticgoddess
    Anonym (Znubben) skrev 2016-10-01 10:04:29 följande:

Har precis samma fantasi om min flickvän. Jag väljer mannen och stämmer träff. Jag drar upp kjolen och ner med trosorna och ger klartecken att han får ta henne bakifrån. Hon ligger över en motorhuv och jag har ögonkontakt med henne hela tiden. När han sprutat henne över skinkorna ger han sig av och försvinner i sin bil. Jag torkar av min flickvän och tar henne i baksätet.

Vet inte alls om det skulle funka i verkligheten och framför allt vore hela grejen poänglös om det förekom hångel eller om jag inte var med. 

Underbar fantasi, den manliga motsvarigheten till min:)

Är det en tanke din flickvän tänder på? Tänker att om ja och om ni vill göra verklighet av den vore det säkert lätt ordnat.. I motsats till min då, killen tänder också på tanken (föga överraskande måhända:)) men jag har trots ett års sporadiskt sökande inte lyckats hitta någon kandidat.
Svar på tråden Har du sexfantasier om partnern