• Anonym (Chipsoman)

Vilken dip är godast? (av OLW och Estrellas dipmixer)

Vill veta vilken som är din favorit, de flesta av dom här har jag aldrig provat, men av de jag har provat så gillar jag Holiday (Estrella) bäst.

Och ja, jag är anonym, alla behöver inte veta vilken chipstönt jag är.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken dip är godast? (av OLW och Estrellas dipmixer)
  • Aniiee

Ingen av dem, men måste jag välja så väljer jag..... nej, förresten. Ingen av dem. Räcker så.

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
  • Anonym (Chipsoman)

Skulle vara kul md fler röster, så jag puffar. Lär nog få puffa då o då.

• Anonym (Turid)

Jag blandar créme fraiche med fryst basilika och pressad vitlöksklyfta. Supergott!

• Anonym (Cajsa Warg)

Jag brukar mala ner lite svartpeppar i filmjölk, helt enkelt. Har inte provat några av de i listan.

• IsDimma

Ingen av dom är goda.
    Gör egen med créme fraîche, små, små bitar av gurka, små, små bitar av ett fast och sött äpple och så pressad vitlök.

• Anonym (L)

Av dina alternativ så valde jag dill den är helt ok.
    Men helst vill jag ha en mix av phiadelphia, cremefraiche cirka 50/50, och en gnutta grädde, 
    Testa dig fram tills du får en härligt krämig konsistens.
    toppa av med gräslök, senap, lite flytande honung och en nypa salt efter smak, ev lite hackad lök i om man gillar det.
    Testa den ts och du kommer aldrig mer köpa färdig mix. 

• Anonym (Chipsoman)

Frågan var vilken av de där listade ovan man gillar bäst, om man inte gillar någon så behöver man inte rösta. Egna recept var heller inte efterfrågade, dock trevligt. Trevligt trevligt.

Rösta på, ni som känner att ni har en favorit!

• Anonym (D)

Den godaste är egentligen Estrellas Vitlök & örter, men de verkar ha slutat sälja den. =( Så nu är det egentligen lika mellan OLWs Ranch och Fresh Island.

Svar på tråden Vilken dip är godast? (av OLW och Estrellas dipmixer)