Hur får man tillbaka livsglädjen?
Hej. Jag och min fru har varit gifta i snart 7 år och träffades flera år innan det och har haft ett jätte bra förhållande.
Vi har jätte många fina minnen tillsammans! Hon är så himla underbar och vacker, mina känslor för henne är lika stora som när vi blev ett par. Mina barn kunde inte fått en bättre mamma och jag har varit så lyckligt lottad att jag just träffade henne!
Vi har två fina barn tillsammans. Senast i somras var vi på semester tillsammans hela familjen två veckor i Egypten och det var en lika härlig semester som de tidigare åren.
För lite mer än en månad sedan så vändes hela mitt liv upp och ner, kom hem efter jobbet och efter barnen gått och lagt sig så ville hon prata, hon ville skiljas och det kom från ingenstans, har inte märkt av något så det kom som en chock.
Dagen efter så sitter vi igen och pratar igenom och hon säger att hon inte har känslor för mig längre, jag frågar om hon träffat någon ny men det hade hon inte gjort.
Känner mig helt förstörd och orkeslös, har ingen aptit och svårt att sova.
Bara några dagar senare får jag veta av min kollega som var hem till sin son på fika när han fyllde så hade min fru kommit dit under kvällen med en present i handen när de var på väg hem.
På hans facebooksida så har han lagt upp flera bilder på honom och min fru, hur kan man träffa någon så fort?
Jag har inte gråtit och mått så här dåligt någon gång tidigare och hon verkar ha gått vidare, lagt alla våra år och minnen bakom sig och träffat en 23 årig kille, vad har han att erbjuda henne?
Ni som gått igenom skilsmässa, vore jätte tacksam om jag kan få råd och tips på hur jag kan få livet tillbaka, för nu känns det som jag lever för mina barns skull.