• EnBlivandeWestring

    Berätta på för föräldrar i annat län

    Vi fick nyss plus på stickorna och känner att vi tidigt vill prata med närmaste familj då det är första gången för oss och all oro om missfall och så vill vi kunna prata med någon om. 
    Nu till frågan...
    Det är såhär att min svärmor och svärfar bor flertalet mil bort och vi har ingen möjlighet att ses. Någon som har roliga förslag på hur man kan göra på distans? :) 
    Det ska tilläggas att vi tyvärr inte har pengar direkt att lägga på sådant


    Kärlek till er
  • Svar på tråden Berätta på för föräldrar i annat län
  • EnBlivandeWestring
    Minimalen skrev 2016-10-05 22:06:53 följande:

    Fota Stickan och mms'a


    Det tyckte jag med, men det verkar som att sambon inte tycker att det är "fyndigt nog". Fan att jag ska ha barn med en göteborgare då XD
    Kärlek till er
  • Maramina

    Gör en film och skicka till dom. Vi gick ut med vår graviditet efter KUB:en som var i december och hade då med hjälp av iMovie knåpat ihop en film över året som gått och som avslutning så hade vi bild från ultraljudet och med texten i stil med "Och nästa sommar kommer jag". Kan något liknande vara något för er?

  • MR Xyz

    Baka bullar och sätt in en plåt i ugnen med endast en bulle på. Fota, skicka som mms och skriv "Rebus".

    Om du inte vill baka kan du köpa en bulle och göra samma sak.

  • EnBlivandeWestring
    Maramina skrev 2016-10-05 22:33:15 följande:

    Gör en film och skicka till dom. Vi gick ut med vår graviditet efter KUB:en som var i december och hade då med hjälp av iMovie knåpat ihop en film över året som gått och som avslutning så hade vi bild från ultraljudet och med texten i stil med "Och nästa sommar kommer jag". Kan något liknande vara något för er?


    Nu kommer vi berätta för närmaste innan vecka 8 då jag lider av oro i vanliga fall och vi båda känner att familjen är bästa stödet
    Kärlek till er
Svar på tråden Berätta på för föräldrar i annat län