• Anonym (H)

Bättre ord än slyna

Du som är frisinnad eller som vet hur man respekterar sin kvinna, ge mig ett bättre ord än slyna. Kvinnor som tilltalas slyna på ett nedsättande sätt utanför lekkammaren av män handlar inte detta om.

Det handlar om ett tilltal som används när vi är porriga och kvinnan vill vara duktig och tillfredsställa mannen. Vill vara hans leksak men i allt övrigt hans jämlika.

Ordet slyna är för laddat

Vill få tips!

• Svar på tråden Bättre ord än slyna
  • Bobby Clarke

Slampa också?

quote=77027393][quote-nick]Anonym (Ug) skrev 2016-10-06 08:15:37 följande:[/quote-nick]Jag gillar slyna.[/quote]

• Tom Araya
    Anonym (H) skrev 2016-10-06 08:11:00 följande:

Du som är frisinnad eller som vet hur man respekterar sin kvinna, ge mig ett bättre ord än slyna. Kvinnor som tilltalas slyna på ett nedsättande sätt utanför lekkammaren av män handlar inte detta om.

Det handlar om ett tilltal som används när vi är porriga och kvinnan vill vara duktig och tillfredsställa mannen. Vill vara hans leksak men i allt övrigt hans jämlika.

Ordet slyna är för laddat

Vill få tips!

Slyna är det bästa ordet tycker jag. Hora är för hårt, brutalt och nedsättande.
  • Anonym (sysrth)

Din löpska hynda!

• Anonym (Ug)
    Bobby Clarke skrev 2016-10-06 08:23:35 följande:

Slampa också?

quote=77027393][quote-nick]Anonym (Ug) skrev 2016-10-06 08:15:37 följande:[/quote-nick]Jag gillar slyna.

[/quote]Slyna och slampa funkar för mig. Hora funkar inte.
  • Bobby Clarke

I stridens hetta kan många ord komma fram. Lilla knulldocka har jag använt men hora känns för billigt, iaf hos mig.

quote=77027488][quote-nick]Anonym (Ug) skrev 2016-10-06 08:52:43 följande:[/quote-nick][/quote]Slyna och slampa funkar för mig. Hora funkar inte.[/quote]

• Anonym (lillsnusken)

"du e allt en riktig slampa" funkar

glädjeflicka är ju lite oväntat, o kul 

• Domesticgoddess

Kåta slampa och pisstörstiga lilla slyna är mina favoriter men glädjeflicka vore onekligen oväntat, och hysteriskt kul! Hade blivit lite extra förälskad på studs om han kläckte ur sig det i stundens hetta

Svar på tråden Bättre ord än slyna