• Anonym

Svettigt mellan låren nu när det är varmt, skaver...

Tycker dte är hur jobbigt som helst att gå i kjol eller bara bikni, låren gnider sig mot varanndra, skav, aj aj aj!!

Nån mer än jag, tips på vad man kan göra? Funderar allvarligt på att fettsuga innerlåren...

• Svar på tråden Svettigt mellan låren nu när det är varmt, skaver...
  • Ylle

kan man inte sätta lite talk eller babypuder där? eller smörja med nån olja? det borde ju förbättra glidet...

• kajsalisah

cykelbyxor under kjolen......

• SandraS

Jag vet hur det känns
    Har du problem med att byxorna skavs sönder oxå?

• Anonym

Jag känner mig äcklig... har stretch byxor som på typ några månader nöts sönder mellan låren.

Vill fettsuga låren, vet att detta kommer aldrig gå att träna bort. Vet nån vad det kostar?

• penapöna

Jag använder underkjolsbyxor, fladdriga eller tajtare. Finns i siden på bl a Twilfit och i konstmatrial på bl a Åhlens. Superbra och skönt!

• pups

aha, hönapöna! är det sååå man gör!!
    *lubbar bredbent till twilfit*

• SandraS

Nää, det är juh inget som försvinner även om man går ner i vikt, jag pendlar mycket i vikt och även när jag va jättesmal så hade jag det här problemet!

• Full av förhoppning

Talka med babypuder!!!!!
    SÅn där underkjolsbyxa låter ju helskön... ska kolla in.... finns det i strolek jumbo+gravid tro hahahaha

• Morbid Mistress

Siliconbaserat glidmedel verkar fungera också
    testade idag och har inte ens början till skavsår fastän jag gått i kjol hela dan!

• Anonym

Tycker det där med oljor/glidmedel etc mellan låren verkar konstigt, blir det inte kladdigt på kjolen? Kul att sitta ner på jobbet osh sedan resa sig och se ut som man kissat eller nåt?

Svar på tråden Svettigt mellan låren nu när det är varmt, skaver...