• Anonym (Help!)

Hur gör man på sig själv?

Jag har försökt så många gånger att "pulla" mig själv men det går bara inte. Hur ska jag göra för att få det skönt? Jag är alltid rädd för att mina naglar ska skära på kanterna typ.... :c

Kan det vara farligt typ?

( är en tjej/kvinna)

Hur gör ni för att få er själva att komma och njuta? ;c

Hur ska jag göra? :c

Jag har inte heller tillgång till en vidrator eller liknande sex leksaker!!

• Svar på tråden Hur gör man på sig själv?
  • IsDimma

Det är väl bara att testa. Det värsta som kan hända är att du får ett litet sår. Men det läker fort.

• Anonym (Kille)

Ja testa. Pilla på klitoris på ett sätt som du tycker är skönt. Det är ju inte farligt på något sätt.

Om du orolig för naglarna kan du väl klippa dem?

• Anonym (Berta)

Folk onanerar jämt och det är sällan det sker några olyckor. Testa trycka, pilla och massera på de ställen som det känns skönt på och vänta på resultat. Du märker om du tar i för hårt. Det gör ont och då lugnar du bara ner dig lite eller byter taktik. Och inte hela världen om du skulle råka raspa till någonstans med en nagel. Det läker fort.

Det mest erogena zonen på kvinnor är klitoris (googla på bilder om du inte vet var den sitter) och de flesta kvinnor behöver stimulans av klitoris för att få orgasm. Vissa behöver intensiv direktstimulering medans andra är känsliga. Ibland kan direkt beröring av klitoris bli för mycket och då kan man stimulera indirekt eller runtomkring. Du måste testa dig fram till vad som funkar för just dig.

• Anonym (Berta)

Se till att bara avslappnad också så går det bättre. Kanske ta ett varmt bad först och läsa lite porrnoveller på nätet för att komma i stämning.

• Tom Araya
    Anonym (Help!) skrev 2016-10-06 19:50:56 följande:

Jag har försökt så många gånger att "pulla" mig själv men det går bara inte. Hur ska jag göra för att få det skönt? Jag är alltid rädd för att mina naglar ska skära på kanterna typ.... :c

Kan det vara farligt typ?

( är en tjej/kvinna)

Hur gör ni för att få er själva att komma och njuta? ;c

Hur ska jag göra? :c

Jag har inte heller tillgång till en vidrator eller liknande sex leksaker!!

Googla på
    hemmagjord sex onani 
    homemade sex masturbation
    homemade sex masturbation instruction
  • Anonym (Tjej)

Att onanera som tjej är inte bara att stoppa in fingrarna i hålet, det finns en massa utanför också som vill ha uppmärksamhet.

Svar på tråden Hur gör man på sig själv?