• denajz

    vuxen mys, helt omöjligt

    Hej ja undrar är de bara jag som  får så fruktansvärt ont när de kommer till o försöka vuxen mysa ? 


     


    där 9 dgr kvar till bf, de går alltså inte ..


    de är så ömt, möjligen svullet då, mena alltså de e så trångt...


     


    är de normalt ? är de ngn annan som upplever likadant?


    de inte bara nu så här har det varit sen flera månader tbx..


    min rädsla för förlossning blir ännu större..: då ja tänker chuuuur FASIKEN SKA ETT HUVE  KOMMA UTT Då om knappt ett finger kommer in =( 

  • Svar på tråden vuxen mys, helt omöjligt
  • Annelie 76

    Jag blev väldigt öm i slemhinnorna på slutet av båda mina graviditeter så det blev inget mys men jag kan lova dig att barnet kommer ut ändå. Det är så mycket olika saker som gör ont vid förlossningen så lite ömma slemhinnor är en fjärt i rymden. Efteråt får du andra problem :)
    Nädå, förhoppningsvis går allt bra men det tar ett tag att bli ok igen där nere. Hormonerna vid mjölkproduktion kan göra en torr och lite öm men det är olika för alla. Glidmedel och tålamod rekommenderas.

  • denajz

    Tänker mer på att detta börjar ta psykiskt på mig. Denna oro . Äter knappt. Så fruktanssvärt irriterad o förbannad o denna hemska panik/ångest attacken som kommit tillbaka är inte kul. Kan ibte vara ner o samla krafter. Mer därför ja skulle vilja att bebis kom ut fortast möjligt ????

  • Harvester

    Menar du ha sex med vuxenmys? Måste du verkligen ha penetrationssex de få dagar det är kvar till förlossning?? Är det inte skönt så låt bli? (du vill nog inte ha det ett tag efter förlossningen heller btw)

  • vikkey

    Vi hade sex fram till typ BF, men jag skämtade rätt mkt om vilket babianarsle jag hade där nere. Sjuuuukt svullen! Men gjorde inte ont eller var obegligt, men tyckte ändå att en klick glidmedel var att föredra. ;) Och ut, det kom ungen!

  • Tess1990

    Skippa penetrationssex om det inte känns bra

    Ha annat sex om du är sugen! Klitoris är ju faktiskt belägen utanför slidan av en anledning ^^

    Svullnaden gör ingenting när de kommer till förlossningen, tvärt om så är det hormoner och din kropp som förbereder sig inför den ansträngning som en förlossning är, och blodfyllda slemhinnor är faktiskt bra då det är när de blir blodbrist av trycket som det lättare spricker (därför tex. Barnmorskan kan trycka en varm handduk i mellangården när barnets huvud kommer, det ökar blodtillförseln och hjälper vävnaden töjas utan att brista)

    Men visst kan de bli överdrivet och kan bero på annat som infektion, irriterade slemhinnor eller svamp!

    Men ja de är ju bara 9 dagar (+/-) kvar!

Svar på tråden vuxen mys, helt omöjligt