gravid jacka??
HJÄLP! Jag väntar barn i februari och har en rätt stor mage redan nu så ingen av mina jackor passar!
Vart köper ni era gravidjackor? vad ska man köpa för storlek, man vet ju inte hur stor magen blir!!
HJÄLP! Jag väntar barn i februari och har en rätt stor mage redan nu så ingen av mina jackor passar!
Vart köper ni era gravidjackor? vad ska man köpa för storlek, man vet ju inte hur stor magen blir!!
Googla så får du fram en hel del fina jackor. Finns fler på nätet än i butik. Jag kommer köpa en jacka som jag vet andas, för det finns inget värre än när man är gravid och blir varm och har en jacka som inte andas.
Zalando, esprit, mamalicous ( eller hur det nu stavas), ellos och polarn och pyret har jackor.
Lycka till!
Jag tror du ska kunna köpa samma storlek som du brukar ha.
Tack kändes den jackan varm? :)
Tack kändes den jackan varm? :)
Köpte min jacka på ullared :) hade vägarna förbi :P
Och min mage är verkligen stor, då tog jag en sån som sitter ganska fritt på mig, då jag misstänker(ifall ifall) att magen kommer växa ännu mer :D BF 11/12 :)
Köpte min på Esprit, älskar deras kläder generellt. Kunde ha samma jacka ända till slutet. Mamalicious har annars bra jackor som är snygga och inte så dyra. Köpte nästan alla mina andra mammakläder där och även amningsplagg. Köp din vanliga storlek, det är anpassat för magen. Zalando har också bra märken. H&m kan också ha.
Jag köpte min gravidjacka på HM mest för att jag inte ville betala så mycket för en jacka som inte blir använd så länge.