• Anonym (hanna)

Köpa sexleksaker utan att föräldrarna märker?

Jag är inne på att köpa en sexleksak, men är rädd att mina föräldrar ska se paketet/avin och är tillräckligt nyfikna och undra vad det är tills jag har visat dom. 

Hur gör man för att dom inte ska märka det? 
    Jag är inte tillräckligt med skinn på näsan att besöka en sexbutik heller Tyst

• Svar på tråden Köpa sexleksaker utan att föräldrarna märker?
  • NudistM53

Beställ så paketet kommer när du vet att dom är borta...eller be nån köpa åt dig...

• wombat

Hej
    Min erfarenhet av att köpa sexleksaker är att de kommer i en anonym förpackning ;) Så om dina föräldrar inte har för vana att öppna din post, är det ganska lugnt på den fronten. Ett tips kan ju vara att köpa en leksak som inte låter för mycket iom du hemma ;)

• Anonym (J)

Välj att du får avisering på sms istället för pappersavi. Kanske välja att betala mot postförskott för att vara säker på att paketet kommer till affären och inte hem till er. Sådana sidor brukar packa paketet diskret så det behöver du inte oroa dig. Annars har jag för mig att apotea (apotek på internet) också säljer sånt.

• Anonym (wa)

beställ och se vilken dag det ska komma var först ut och hämta morgon posten ;)

• Krabat55

När du beställer en sex leksak så får du en avsändare som är diskret ,har själv beställt till mig själv har ett förhållande inte ens har märkt något,köpte mig en dyr sexdocka ,leker med den när jag är ensam hemma.

Så köp dig det du vill ha och ta en avisering på sms lycka till

Mvh Krabat55

Blöja
  • Anonym (Z)

Tipsar om postförskott. De flesta har väldigt diskreta förpackningar men har vart med om att sexbutikens namn har stått på en liten kliserlapp på baksidan av paketet några gånger. Annars tipsar jag dig om att gå till Apoteket eller teknikmagasinet (snålt utbud). Välj ett apotek/teknikmagasin som du inte besöker normalt så är det inte lika pinsamt, känns det pinsamt fråga personalen "tror du det här blir en rolig present?" Inte för att personalen är dum (de fattar) men det kan kännas lite bättre. Det är egentligen första gångerna som är pinsamma, precis som när man började köpa sina egna tamponger, det släppte efter några gånger.

• Anonym (Lisen)

Hos i stort sett alla sexshoppar online så är paketen diskreta, med diskret avsändare och hamnar hos ICA eller var posten är och man får ett sms och kan hämta ut paketet.

Var precis så det funkade när ja beställde från Oliver & Eva, så testa det vetja!

www.oliverocheva.se/

• Anonym (Man)

Köp på nätet. Sikta på att hämta posten först för att fiska upå avin eller paketet om det hemlevereras. När du beställer kan du ju säga att du beställt en ny hårddisk, ett skal till mobilen eller något annat i liknande storlek. Så "vet" de vad det är för paket som kommit till dig om de råkar se avin eller paketet först. Saken du säger att du beställer lär du ju köpa i en fysisk butik så du kan visa prylarna.

Jag har aldrig fått hem sexleksaker i brevlådan, alltid på posten av nån anledning. Jag har aldrig varit med om att avsändaren står på paketet. Eller jo, det har stått något anonymt företagsnamn som inte säger något alls om produkten.

• Aikido

Gör en själv.

(Usch vad skäll jag kommer att få nu för att jag inte hittade en bild på en äldre tjej...)
  • Anonym (M)

Hej!
    Du kan eventuellt beställa på partykungen, där finns ju även annat som du kan köpa med om de skulle fråga om du är rädd att de skulle be dig visa vad du köpt!

• Fantasy Girl

beställer du på nätet kommer det alltid diskret och jag beställer t.ex. ofta från box2you och då får du SMS som bara går till dig och bara du kan hämta ut paketet på posten. 

• anton999999

Suveränt att du vill leka o utforska din kropp.

Jag skulle gärna köpa ut åt dej om det gått då jag tycker att man som ung o ev oskuld kan utforska sex och lära känna sin kropp på egen hand och därmed kanske avakta sitt första knull med någon lika oerfaren som ofta inte blir så bra man föreställt sig .

Nu vet jag inte vilken typ av leksak du behöver, om du är oskuld eller även vill ha för internt bruk?

Mitt tips är att köpa en naturtrogen ådrig dildo med bra vibrator o batterier (typ real rapture 23cm) för 149 på tradera. Skulle du råka vara oskuld o inte kunna använda internt så är den ypperlig att med olja glida fram o tillbaka utanför slida o anus medan du har en bullet samtidigt på klitoris. Min dam får brutala orgasmer så.

Brukar köpa på aliexpress och köpte 3 helgrymma minibullets för klitoris för 14kr som är tystså ingen hör.

Tyvärr vet man inte exakt vilken vecka deras brev kommer och normalt står det inte sextoy på paketet även om det hänt en gång.

Köpte på tradera butik o levereras diskret bara någon dag senare.

• Anonym (a)
    Aikido skrev 2016-10-14 16:58:57 följande:

Gör en själv.

(Usch vad skäll jag kommer att få nu för att jag inte hittade en bild på en äldre tjej...)
    nej det är ju jättesvårt att hitta bilder på nätet på vuxna kvinnor 
  • Aikido
    Anonym (a) skrev 2017-03-02 18:03:00 följande:
    nej det är ju jättesvårt att hitta bilder på nätet på vuxna kvinnor 
    Vad bra att just du svarade just idag. Någonting har gnagt inom mig ända sedan... ända sedan... ända sedan 14/10 förra året.

Har för mig jag inte hittade någon bättre bild på en tjej som satt och täljde.
Svar på tråden Köpa sexleksaker utan att föräldrarna märker?