• hejlina

Inga symptom.

Hej!

På måndag går jag in i v. 15 men sen någon vecka tillbaka så har alla mina symptom försvunnit. Är så sjukt rädd att bebis har dött eller något. :( 
    Var på ultraljud i vecka 6 och har inte mitt nästa förrens om 5-6 veckor! 

Är det någon mer som har upplevt detsamma? :( 

• Svar på tråden Inga symptom.
  • Carambolan

Välkommen till spökveckorna. Mellan vecka 12-20 är det jättevanligt att man inte känner sig gravid alls! Oroa dig inte.

• Ivana1988

mina försvann kanske I v8-9 - bara illamåendet var kvar, det försvann vid vecka 14-15 ... känner mig inte så gravid alltså är inte trött, mi´na bröst är såklart större men inte svullna/kännsliga, mår inte illa, min mage är inte svullen, Inga konstiga cravings...

är I v26 och det enta som tyder på att jag är gravid är kanonkula och ett barn som möblerar om I min mage..

det kan vara svårt att inte oroa sig mellan olika UL men det blir säkert bra!:) 

• Orkide
    Carambolan skrev 2016-10-14 07:40:39 följande:

Välkommen till spökveckorna. Mellan vecka 12-20 är det jättevanligt att man inte känner sig gravid alls! Oroa dig inte.

• Milla1309

Jag är gravid i vecka 6. Har inte ett enda symptom på graviditet. Hade mensen inte uteblivit hade jag aldrig anat graviditet. Är allting normalt tror ni?

• Blue113
    Milla1309 skrev 2016-10-16 18:44:20 följande:

Jag är gravid i vecka 6. Har inte ett enda symptom på graviditet. Hade mensen inte uteblivit hade jag aldrig anat graviditet. Är allting normalt tror ni?

Så var min första graviditeten också, hade inga sympton alls. Är gravid nu igen och samma visa inga sympton men en helt vanlig graviditet :) så njut säger jag bara :)
  • Milla1309
    Blue113 skrev 2016-10-16 21:39:48 följande:

Så var min första graviditeten också, hade inga sympton alls. Är gravid nu igen och samma visa inga sympton men en helt vanlig graviditet :) så njut säger jag bara :)

Oh jag är överlycklig om det är så. Fortfarande inga symptom. Har bokat ett vul hos privata om 10 dagar för att lugna mig själv.
  • Otit

Mina symptom försvann helt i vecka 12. Ömma bröst och illamående var helt borta. Var också sjukt orolig men allt var jättebra med bebisen och är snart i vecka 25 nu. Jag har inte haft några som helst symptom alls sedan det försvann i vecka 12. Försök att njuta av att du mår bra! :)

• Blue113
    Milla1309 skrev 2016-10-20 23:05:52 följande:

Oh jag är överlycklig om det är så. Fortfarande inga symptom. Har bokat ett vul hos privata om 10 dagar för att lugna mig själv.

Okej , hoppas allt ser bra ut :)
Svar på tråden Inga symptom.