Vad gillar tjejer för killar?
Tjena!
Som rubriken lyder: Vad gillar majoriteten av tjejer för killar?
Gillar de den snälla och omtänksamma killen eller den smådryga och kaxiga killen som bara tänker på sig själv?
Tjena!
Som rubriken lyder: Vad gillar majoriteten av tjejer för killar?
Gillar de den snälla och omtänksamma killen eller den smådryga och kaxiga killen som bara tänker på sig själv?
Måste det vara antingen eller? Existerar det bara två typer av killar?
Nej det måste det inte. Om du kommer på någon annan sort så får du gärna skriva det:)
Jordnära, lättsam, humoristisk, smart med social kompetens.
Värd kommentar
Ja, det finns bara två typer av killar....de som får till det och så finns det såna som TS :D
Om jag nu måste välja mellan dessa båda typer så den omtänksamma alla gånger. Ingen egoist, tack.
Men hur kommer det sig att väldigt många brudar attraheras av de kaxiga och dryga killarna?
Har många tjejkompisar som ena dagen säger att de vill ha en snäll och omtänksam kille men i ena stunde helt plötsligt faller för den dryga och kaxiga.
Om jag nu måste välja mellan dessa båda typer så den omtänksamma alla gånger. Ingen egoist, tack.
Det är för att det inte existerar något mellanting.
Varför väljer man då den dryga och kaxiga? Den snälla och omtänksamma måste väll va ett bättre val isåfall?
Det är för att det inte existerar något mellanting.
Men hur kommer det sig att väldigt många brudar attraheras av de kaxiga och dryga killarna?
Har många tjejkompisar som ena dagen säger att de vill ha en snäll och omtänksam kille men i ena stunde helt plötsligt faller för den dryga och kaxiga.
Jaha okej så det är så ni tjejer tänker.
Det är skillnad på KK-material och partnermaterial (för mig). Nu är jag inte så mycket för Kk-relationer, men om jag vore det så skulle jag nog välja en bad boy just för det ändamålet. För att det kan vara sexigt, helt enkelt.
Sen kanske det är så att många tjejer träffar en bad boy med förhoppningen att just HON är den som ska lyckas förändra honom.
Jaha okej så det är så ni tjejer tänker.
Oj varför bli så arg?
Ja, om du gillar att generalisera så grovt så är det precis så vi tjejer tänker.
Eller så hhar du läst ETT inlägg från EN tjej som har förklarat sin egen syn på saken och hur hon TROR att andra tjejer möjligen tänker.
Oj varför bli så arg?
Haha okej då förstår jag;)
Inte arg, tydlig. Har hört att det ska vara bra i kommunikationen med killar :)
Av de grovt förenklade grundtyper du beskriver, så gillar tjejer den sistnämnda bäst, fast de hävdar motsatsen.
Detta som du skrev nu är nog den sannaste beskrivning jag läst. Exakt såhär är det ju!
För att hormonerna spelar spratt och för en tvekamp med samvetet och förnuftet hos tjejerna. Ofta står kemin som segrare i en sådan konflikt, särskilt hos yngre tjejer. Svärmorsdrömmen förblir oskuld och machohunken får klasar med våta tjejer klängandes på sig.