• Anonym (Svantee)

Vad gillar tjejer för killar?

Tjena!

Som rubriken lyder: Vad gillar majoriteten av tjejer för killar?

Gillar de den snälla och omtänksamma killen eller den smådryga och kaxiga killen som bara tänker på sig själv?

• Svar på tråden Vad gillar tjejer för killar?
  • Dr Nail

Måste det vara antingen eller? Existerar det bara två typer av killar?

• Anonym (Svantee)

Nej det måste det inte. Om du kommer på någon annan sort så får du gärna skriva det:)

Dr Nail skrev 2016-10-14 22:03:51 följande:

• Anonym (lol)
    Dr Nail skrev 2016-10-14 22:03:51 följande:

Ja, det finns bara två typer av killar....de som får till det och så finns det såna som TS :D
  • Anonym (Norba)

Jordnära, lättsam, humoristisk, smart med social kompetens.

• Anonym (Svantee)

Värd kommentar

Anonym (lol) skrev 2016-10-14 22:25:59 följande:

Ja, det finns bara två typer av killar....de som får till det och så finns det såna som TS :D

• äsch

Om jag nu måste välja mellan dessa båda typer så den omtänksamma alla gånger. Ingen egoist, tack.

• Anonym (Svantee)

Men hur kommer det sig att väldigt många brudar attraheras av de kaxiga och dryga killarna?

Har många tjejkompisar som ena dagen säger att de vill ha en snäll och omtänksam kille men i ena stunde helt plötsligt faller för den dryga och kaxiga.

äsch skrev 2016-10-14 22:34:02 följande:

Om jag nu måste välja mellan dessa båda typer så den omtänksamma alla gånger. Ingen egoist, tack.

• Anonym (Så klart)

Det är för att det inte existerar något mellanting.

• Anonym (Svantee)

Varför väljer man då den dryga och kaxiga? Den snälla och omtänksamma måste väll va ett bättre val isåfall?

Anonym (Så klart) skrev 2016-10-14 22:42:10 följande:

Det är för att det inte existerar något mellanting.

• äsch
    Anonym (Svantee) skrev 2016-10-14 22:38:54 följande:

Men hur kommer det sig att väldigt många brudar attraheras av de kaxiga och dryga killarna?

Har många tjejkompisar som ena dagen säger att de vill ha en snäll och omtänksam kille men i ena stunde helt plötsligt faller för den dryga och kaxiga.

Det är skillnad på KK-material och partnermaterial (för mig). Nu är jag inte så mycket för Kk-relationer, men om jag vore det så skulle jag nog välja en bad boy just för det ändamålet. För att det kan vara sexigt, helt enkelt.
    Sen kanske det är så att många tjejer träffar en bad boy med förhoppningen att just HON är den som ska lyckas förändra honom.
  • Anonym (Svantee)

Jaha okej så det är så ni tjejer tänker.

äsch skrev 2016-10-14 22:47:59 följande:

Det är skillnad på KK-material och partnermaterial (för mig). Nu är jag inte så mycket för Kk-relationer, men om jag vore det så skulle jag nog välja en bad boy just för det ändamålet. För att det kan vara sexigt, helt enkelt.

Sen kanske det är så att många tjejer träffar en bad boy med förhoppningen att just HON är den som ska lyckas förändra honom.

• äsch
    Anonym (Svantee) skrev 2016-10-14 22:52:23 följande:

Jaha okej så det är så ni tjejer tänker.

Ja, om du gillar att generalisera så grovt så är det precis så vi tjejer tänker.
    Eller så hhar du läst ETT inlägg från EN tjej som har förklarat sin egen syn på saken och hur hon TROR att andra tjejer möjligen tänker.
  • Anonym (Svantee)

Oj varför bli så arg?

äsch skrev 2016-10-14 22:58:26 följande:

Ja, om du gillar att generalisera så grovt så är det precis så vi tjejer tänker.

Eller så hhar du läst ETT inlägg från EN tjej som har förklarat sin egen syn på saken och hur hon TROR att andra tjejer möjligen tänker.

• äsch
    Anonym (Svantee) skrev 2016-10-14 23:03:29 följande:

Oj varför bli så arg?

Inte arg, tydlig. Har hört att det ska vara bra i kommunikationen med killar :)
  • Anonym (Svantee)

Haha okej då förstår jag;)

äsch skrev 2016-10-14 23:08:41 följande:

Inte arg, tydlig. Har hört att det ska vara bra i kommunikationen med killar :)

• Anonym

Av de grovt förenklade grundtyper du beskriver, så gillar tjejer den sistnämnda bäst, fast de hävdar motsatsen.

• Anonym
    Anonym (Svantee) skrev 2016-10-14 22:38:54 följande:

För att hormonerna spelar spratt och för en tvekamp med samvetet och förnuftet hos tjejerna. Ofta står kemin som segrare i en sådan konflikt, särskilt hos yngre tjejer. Svärmorsdrömmen förblir oskuld och machohunken får klasar med våta tjejer klängandes på sig.
  • Anonym (Svantee)

Detta som du skrev nu är nog den sannaste beskrivning jag läst. Exakt såhär är det ju!

Anonym skrev 2016-10-14 23:57:54 följande:

För att hormonerna spelar spratt och för en tvekamp med samvetet och förnuftet hos tjejerna. Ofta står kemin som segrare i en sådan konflikt, särskilt hos yngre tjejer. Svärmorsdrömmen förblir oskuld och machohunken får klasar med våta tjejer klängandes på sig.

Svar på tråden Vad gillar tjejer för killar?