Kommer vi få behålla vårt barn
Hej undrar om någon har varit med om något liknande.
Jag ska vara gravid i v 6 (5+1)
Började för 5 dagar sedan, gick och kissa på morgonen och när jag torkade mig va det rosa på pappret (lite aprikos färgat) men bara när jag torkade mig. Åkte till sjukhuset och fick komma in direct på en akut tid och dom gjorde ultraljud. Dom såg inte ens någon fostersäcken men något på min äggstock så dom blev oroliga att det kunde va utomkvedshavandeskap, så fick ta HCG och skulle komma tillbaka om två dagar och mäta igen och nytt ultraljud.
Mina hcg prover hade fördubblats och va bra som tyder på en normal graviditet, men dom hitta fortfarande inget på ultraljudet, fick undersökning av två läkare samtidigt så båda tittade noga men inget, ska tillbaka om 6 dagar för en ny undersökning.
Men nu har jag fortsatt blöda, varje dag (hitils i 5 dagar) inte mycket blod kanske en tesked åt gången och bara en gång om dagen (inte hela tiden alltså) två gånger små klumpar, kanska 5 mm stora. Lite ont i magen men mycket mindre en mensvärk.
Fortfarande alla gravid symtomet kvar.
Har inte blödigt något när jag varit gravid förut.
Nån som vet vad som händer?
Är jag på väg att få missfall? Kan det vara så här långdraget innan det riktigt kommer?
Är det utomkvedshavandeskap?
Blir helt knäppt av denna väntan och oron?