Förvirrad kär vän
Hej! kanske lite fel forum men måste verkligen få lite åsikter. Det handlar om "relations-problem". Jag och min vän Kalle som jag vill kalla han. Vi ogilla varandra från början. Men sen började han umgås lite med oss, och vi bildade ett "gäng" men senare så blev jag osams med 2 i gänget och drog mig undan.
Några veckor efter bråket så ville "Kalle" umgås med mig, de var lite stelt och så. Kalle är en väldigt avancerad människa, feg vågar inte säga vad han vill, osv.
Jag är även bög som han vet, men han har senaste veckorna börjat ge mig så lustiga "vibbar" han ska bjuda på mat han vill att de bara ska va jag och han som umgås osv. Även fast vi har mycket gemensama vänner i vårat "nya gäng". Han är alltid rätt när gången när de är han o jag men inte alls när andra är med. Väldgt delade vibbar. Men jag är väldigt tillbaka dragen och gillar inte fysisk kontakt ifall jag inte vet att det är något mer.
Igår så firade vi en kompis och jag var och prata med andra så kom han alltid efter och skulle kramas och säga hur mycket jag betyder. te.x vi stog bakom hus knuten och ingen var där. Han stog och höll om mig i 50 sec och sa "jag tycker om dig" flera gånger och jag till slut säger "Ja jag gillar dig med" på ett spydigt sätt och typ puttar iväg han sen blir han ledsen och lommar iväg. Sen vänder han sig om och verkar som han typ tänkt till och säger "no homo" bara för jag inte besvara det som han hade hoppats.
Idag nämnde jag allt detta och även andra saker han sagt och gjort på fyllan han kommer ihåg allt, aboslut allt utom att han vill krama och säger vad han känner om mig.
Jag är väldigt intresserad men vill inte ta första steget för har svårt för sådant men samtidigt tror jag aldrig han kommer göra det. Vad ska jag göra? Vill inte förstöra något! Och som alla säger berätta vad du känner, ja kommer göra det nästa passande fylla. ifall jag inte får några bättre förslag. Hjälp, tack på förhand. Bara fråga om något är otydligt! :S