• Anonym (Förvirrad)

Förvirrad kär vän

Hej! kanske lite fel forum men måste verkligen få lite åsikter. Det handlar om "relations-problem". Jag och min vän Kalle som jag vill kalla han. Vi ogilla varandra från början. Men sen började han umgås lite med oss, och vi bildade ett "gäng" men senare så blev jag osams med 2 i gänget och drog mig undan. 

Några veckor efter bråket så ville "Kalle" umgås med mig, de var lite stelt och så. Kalle är en väldigt avancerad människa, feg vågar inte säga vad han vill, osv. 

Jag är även bög som han vet, men han har senaste veckorna börjat ge mig så lustiga "vibbar" han ska bjuda på mat han vill att de bara ska va jag och han som umgås osv. Även fast vi har mycket gemensama vänner i vårat "nya gäng". Han är alltid rätt när gången när de är han o jag men inte alls när andra är med. Väldgt delade vibbar. Men jag är väldigt tillbaka dragen och gillar inte fysisk kontakt ifall jag inte vet att det är något mer. 

Igår så firade vi en kompis och jag var och prata med andra så kom han alltid efter och skulle kramas och säga hur mycket jag betyder. te.x vi stog bakom hus knuten och ingen var där. Han stog och höll om mig i 50 sec och sa "jag tycker om dig" flera gånger och jag till slut säger "Ja jag gillar dig med" på ett spydigt sätt och typ puttar iväg han sen blir han ledsen och lommar iväg. Sen vänder han sig om och verkar som han typ tänkt till och säger "no homo" bara för jag inte besvara det som han hade hoppats. 

Idag nämnde jag allt detta och även andra saker han sagt och gjort på fyllan han kommer ihåg allt, aboslut allt utom att han vill krama och säger vad han känner om mig. 

Jag är väldigt intresserad men vill inte ta första steget för har svårt för sådant men samtidigt tror jag aldrig han kommer göra det. Vad ska jag göra? Vill inte förstöra något! Och som alla säger berätta vad du känner, ja kommer göra det nästa passande fylla. ifall jag inte får några bättre förslag. Hjälp, tack på förhand. Bara fråga om något är otydligt! :S

• Svar på tråden Förvirrad kär vän
  • Anonym (Kille)

Boölene ligger ju hos dig i och med att du i prakten avvisade honom när han kramade om dig vid husknuten.

Du kan ju alltid fråga han vill göra något bara du o han? Typ käka en pizza o kolla på fotboll hemma hos dig? Då har du ju tillfälle att prata.

Du kan ju alltid närma dig med handen på insidan av låret och se om du blir avvisad. Eller lite fräckt(efter några öl) påstå att killar suger bättre än tjejer...

• Anonym (Förvirrad)

Förstår hur du menar, jag pluggar och han jobbar borta i veckorna, en grej som te.x idag har det varit noga att jag och han ska göra något i helgen, har sagt kanske. Vill inte hålla på planera, varje gång han vill göra något menar han bara jag och han och ingen aning, så vi är ofta själva. Men båda är lite fega/rädda för att ta första steget. För de vet jag har han känslor skulle han aldrig ta första steget/säga något någonsin när han är nykter.

• Anonym (Kille)

Problemet är ju att ingen av er vill ta första steget. Om man kontinuerligt umgås på tu man hand med en bög, är man ju antingen en väldigt god vän. Eller så är han lite bisexuell (eller gay). Är han en väldigt god vän tror jag inte han tar illa upp om du stöter lite på honom.

Lite alkohol är kanske inte fel. Då kan du ju alltid skylla på alkoholen om ditt närmande slår fel.

Ett klassiskt trick är väl massage. Du kan ju alltid säga att han ser lite stel o fråga om han vill ha massage. Självklart utan kläder på överkroppen. Lite linement, såsom ormsalva fungerar ypperligt, klart bätten än att köra utan nånting. När du är klar med ryggen är det ju bara att fråga om han är stel nån annanstans....

Svar på tråden Förvirrad kär vän