• Anonym (Fråga om sulky)

När börja använda Baby Jogger City Mini GT eller liknande sulky?

Ni som har baby jogger city mini GT eller liknande sulky, när började ni använda dem till era bebisar? Det står från 6 månader men jag tyckte vagnen kändes stor även för mitt barn på 10 månader men funkar det att använda sulky ändå? När gick ni över till sulky från sittdel? Har ni upplevt att ni började för tidigt, dvs. att barnet hasade ner? Jag prövade en baby jogger city mini GT men det var så mkt folk i butiken och fick ingen bra känsla och de kostar ju en slant...

• Svar på tråden När börja använda Baby Jogger City Mini GT eller liknande sulky?

Alltså jag fick en bra känsla för vagnen men jag kände mig stressad i butiken (pga. så mkt folk). så jag hann inte riktigt testa ordentligt med mitt barn.

• Fjärrkontrollen

Vi började använda vår GT när sonen var runt 10 mån. Iofs är han en stor kille som satt stadigt själv vid 5 mån men han kändes inte för liten då. Bästa vagnen!

Fjärrkontrollen skrev 2016-10-17 14:41:36 följande:

Vi började använda vår GT när sonen var runt 10 mån. Iofs är han en stor kille som satt stadigt själv vid 5 mån men han kändes inte för liten då. Bästa vagnen!

Hade du en båge eller enbart selen? Är selen smidig att knäppa?
  • Fjärrkontrollen
    Anonym (Fråga om sulky) skrev 2016-10-17 14:45:47 följande:

Hade du en båge eller enbart selen? Är selen smidig att knäppa?

Då använde vi bara grenbandet, köpte en bricka senare men sonen hatade den. Nu när han är 2 använder vi bara byglen.
Svar på tråden När börja använda Baby Jogger City Mini GT eller liknande sulky?